امام جمعه مشهد:

بیداری مسلمانان جهان حكام دیكتاتور را منفور كرده است

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۰۰
بیداری مسلمانان جهان حكام دیكتاتور را منفور كرده است
آیت الله علم الهدی گفت: بیداری مسلمانان حكام مزدور و دیكتاتور منطقه را بیش از پیش منفور كرده است و آنان نفس‌های آخر را می‌كشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت: حكام دیكتاتور و مزدور استكبار جهانی در منطقه بدانند كه الان زمان صدام نیست و اگر با كشورمان برخورد نظامی پیدا كنید، همه ملت های شما ارتشی و سپاهی ایران خواهند شد و از درون سرزمینتان شما را تكه تكه و نابود می كنند.

وی تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی ملت های مسلمان را آنچنان به هم پیوند داده كه با یك اندیشه ضد استكباری در برابر مستكبران و حكام وابسته به آنها بسیج شده و ایستاده اند.

امام جمعه مشهد افزود: این حكام مزدور و دیكتاتور بدبخت دست به هر كاری علیه ایران بزنند مرگ و نابودی خود را تعجیل كرده و به استقبال نابودی شان رفته اند.

وی خاطرنشان کرد:‌ آل سعود و شیوخ ناپاك منطقه خلیج فارس بدانند كه همان طور كه صدام و بازیگری هایش برای استكبار جهانی به جهنم رفت، آنها نیز در صورت هر گونه برخورد نظامی با كشورمان، زمینه نابودی خود را فراهم می كنند.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه كرد:‌ امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و آن ایرانی نیست كه بتوان با آن درگیر شد.

وی 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت:‌ روز ارتش سال جاری از حساسیت خاصی برخوردار است و بعد از گذشت بیش از 32 سال از پیروزی انقلاب جریان بیدار ساز و قدرتمند ارتش محور اقتدار نظام و باعث كوری چشم دشمنان شده است.

آیت الله علم الهدی افزود:‌ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج توانمندی و اقتدار قرار دارد و بزرگترین تهدید برای مستكبران و عوامل آنها و همچنین حكام دین فروش منطقه محسوب می شود.

خطیب نماز جمعه مشهد گفت:‌ امروز ارتش ایران از پیچیده ترین و دقیق ترین جنگ افزارها در جهان و منطقه برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخورد ضعیف مسوولان و متولیان و دست اندركاران ذیربط در برخورد با معضل بی حجابی و بد حجابی در جامعه گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی چگونه می توانند در راس قدرت باشند ولی تعدادی بی حجاب به شعائر و ارزش های اسلامی و اعتقادات مردم دهن كجی كنند.

آیت الله علم الهدی اظهارداشت:‌ در شرایطی كه زنان و دختران هرزه با بی بند و باری و بی حجابی خود نسل جوان را در آتش به ایمانی خود می سوزانند، مسوولان مربوطه عنوان می كنند كه مساله حجاب یك مساله فرهنگی است و باید به طور فرهنگی از بی حجابی جلوگیری كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز