معاون رییس جمهور:

تمام دستگاه‌ها در خدمت تحقق دولت الکترونیک باشند

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۶۱
تمام دستگاه‌ها در خدمت تحقق دولت الکترونیک باشند
فروزنده گفت: تحقق دولت الكترونیك یك ضرورت است برای تحقق دولت الکترونیک باید نگرش سیستمی داشته و تمام اجزای دستگاه‌ها در خدمت تحقق این هدف قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، لطف‌الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ‌شامگاه روز گذشته در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیكی (اله‌سیت) با بیان اینكه تحقق دولت الكترونیك یك ضرورت است و دولت به طور جدی تحقق این مسأله را دنبال می‌كند، افزود: در تحقق دولت الكترونیك باید نگرش سیستمی داشته و تمام اجزای دستگاه‌ها در خدمت تحقق این هدف قرار داشته باشد.

وی تصریح كرد:‍ تحقق دولت الكترونیك سبب تكریم ارباب رجوع با حفظ سرعت، دقت و كرامت انسانی در كارها به عنوان یكی از مهم‌ترین شاخص‌های ارایه خدمات است.

فروزنده انعطاف پذیری خدمات، افزایش اعتماد میان دولت و مردم و بالا رفتن كیفیت كار كارمندان را از دیگر مزایای تحقق دولت الكترونیك دانست و افزود: حركت به سمت دولت الكترونیك حذف بروكراسی اداری موجود در كشور از دیگر مزایای دولت الكترونیك است.
 
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور خاطر نشان كرد: با تحقق دولت الكترونیك، دوركاری نیز به عنوان یكی از اهداف دولت گسترش می‌یابد كه خود سبب بالا رفتن كیفیت خدمات دولت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز