سرپرست اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی خبرداد

برگزاری مسابقه پیامكی« آستان بندگی» ویژه معتكفان در حرم رضوی

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۸۴
برگزاری مسابقه پیامكی« آستان بندگی» ویژه معتكفان در حرم رضوی
سرپرست اداره پاسخگویی به سووالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه پیامكی «آستان بندگی» ویژه معتكفان در ایام اعتكاف در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی اظهار داشت: در روزهای اعتكاف 4 هزار بسته فرهنگی بین خواهران و برادران معتكف توزیع ‌می‌شود، كه هر بسته شامل چهار جلد كتابچه رهنما است.

سرپرست اداره پاسخگویی به سئوالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی افزود: كتابچه‌های رهنما با توجه به ویژگی‌های این ایام در مباحث «چرا حجاب، چرا چادر مشكی»، «گفت و شنودی در باب تقلید»، «ارتباط نیكو زیر یك سقف»و «پناه اهل زمین برای خواهران» و «چرا بعضی اوقات دچار اشتباه و گناه می‌شویم»، «راه‌های درمان رذایل اخلاقی»، «اگر ولایت فقیه نمی‌بود» و «حقیقت زیارت» برای برادران انتخاب شده است.

هاشمی اظهار داشت: شماره پیامك مسابقه «آستان بندگی» 3000008 است و به 32 نفر از خواهران و برادران معتكف جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا می‌شود.
سرپرست اداره پاسخگویی به سئوالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با بیان اینكه ایام اعتكاف از 26 خردادماه جاری شروع می‌شود، خاطرنشان ‌كرد: 4 هزار نفر در این ایام معتكف می‌شوند كه 18 حلقه معرفت از 9 تا 11 صبح و از چهار تا شش عصر در درب سنگی مسجد گوهرشاد برای خواهران و صحن مسجد گوهرشاد ویژه برادران برگزار می‌شود.

هاشمی عنوان كرد: در هر حلقه 100 نفر شركت كرده و در كنار هر یك از حلقه‌های معرفت یك قفسه كتاب و در مجموع 30 قفسه كتاب‌های اعتقادی در نظر گرفته شده كه برادران و خواهران معتكف می‌توانند از آن‌ها استفاده كنند.

نظر شما