معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی:

علت بدحجابی در جامعه، غفلت نهادهای حاکمیتی است

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۴:۴۴
کد خبر: ۶۲۵۹۵
علت بدحجابی در جامعه، غفلت نهادهای حاکمیتی است
غفای گفت: از علل بی‌حجابی در جامعه غفلت خانواده از ماموریتش در قبال فرزندان، غفلت نهادهای آموزشی در تمامی سطوح از موضوع حجاب و غفلت نهادهای حاكمیتی در اجرای قانون است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، محمد غفاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی در جلسه توجیهی اجرای طرح كوتاه مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب علاوه بر اینكه جزو ضروریات دین است که در قانون اساسی نیز به آن تاكید شده است.

وی افزود: رعایت حجاب به لحاظ فردی باعث تزكیه نفس، تهذیب و طهارت، قرب الهی، عفت و رشد معنوی می شود.

غفاری خاطرنشان كرد: كاركردهای حجاب در بعد اجتماعی كنترل غرایز و التهابات جنسی جامعه و جلوگیری از معاشرت های بی بند و بار است و باعث تحكیم بنیان خانواده می شود.

وی دستیابی به امنیت اخلاقی جامعه، بهداشت روانی، رشد و گسترش عشق پاك و پیشگیری از بسیاری جرائم و مفاسد را از دیگر كاركردهای اجتماعی حجاب در جامعه عنوان كرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: علل بی حجابی در جامعه ناشی از غفلت های فرد از خودش، غفلت خانواده از ماموریتش در قبال فرزندان، غفلت نهادهای آموزشی در تمامی سطوح از موضوع حجاب و غفلت نهادهای حاكمیتی در اجرای قانون و توسعه عفاف و حجاب است.

غفاری گفت: تهاجم فرهنگی و اقدامات دشمن در جنگ نرم كه سه سطح «نخبگان و مدیران»، «زن و خانواده»، و «جوان» را در جامعه مورد هدف قرار داده نیز از دیگر علل گرایش جامعه به بی حجابی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز