استاندار خراسان رضوی:

کارگزاران مکلفند پاسخگوی سرمایه‌گذاران باشند

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۸:۱۳
کد خبر: ۶۲۸۶۷
کارگزاران مکلفند پاسخگوی سرمایه‌گذاران باشند
استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع سرمایه گذاری باید بیش از پیش جدی گرفته شود. چرا كه مقدمه جهاد اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق فضای كسب و كار و جذب سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان خراسان رضوی اظهار داشت: مسوولان اجرایی در ایجاد اشتغال و جذب سرمایه در استان به مردم بدهكارند.

وی افزود: وظیفه ذاتی ما به عنوان مسوولان و كارگزاران نظام این است كه علاوه بر آنکه وقتی سرمایه گذار به مشكلی در فرآیند سرمایه گذاری برخورد كرد به كمكش برویم، بلكه نسبت به جذب سرمایه گذاری جدید نیز اقدام كنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد سرمایه گذاری استان باید نسبت به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان در بخش صنعت، معدن، كشاورزی، گردشگری و خدمات اقدام كند و از ظرفیت صدا و سیما در این حوزه استفاده كند.

صلاحی از صدا و سیمای مركز استان خواست نسبت به معرفی مزیت های استان در دو بخش خبری عربی و انگلیسی علاوه بر بخش های خبری فارسی برنامه ریزی كند.

وی افزود: سایت ستاد سرمایه گذاری استان باید به روز باشد و مزیت ها و پتانسیل ها در تمامی بخش ها به هنگام و به طور مشخص و دقیق در آن ارائه شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مكلفند در سریعترین زمان ممكن پاسخگوی سرمایه گزاران در استان باشند و خودشان نسبت به تسریع در روند پاسخگویی به استعلام های آنان در خصوص پروژه مورد تقاضای سرمایه گذار پیگیر باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز