مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی خیمه انتظار خبرداد

نمایش «بین طلوعین» شب نیمه شعبان در مشهد اکران می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰:۴۸
کد خبر: ۶۳۱۳۴
نمایش «بین طلوعین» شب نیمه شعبان در مشهد اکران می‌شود
مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی خیمه انتظار گفت: نمایشنامه «بین طلوعین» در شب میلاد امام زمان (عج) اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعید آخوندی ظهر امروز در حاشیه مراسم نورانی اعیاد شعبانیه در محل خیمه انتظار اظهار داشت: در مدت برگزاری جشن موعود حضرات آیات علم‌الهدی (امام جمعه مشهد) صدیقی (امام جمعه موقت تهران) و رئیسی (معاون اول قوه قضائیه) و حجج‌‌الاسلام پناهیان، ماندگاری و راشد یزدی به ایراد سخنرانی در موضوع مهدویت خواهند پرداخت.

آخوندی برپایی نمایشگاه كتاب، پرسش و پاسخ مهدوی، مهدی یاوران وانتشار ویژه‌نامه تخصصی مهدویت به نام پلاك 14را ازدیگر برنامه خیمه انتظار دانست.

وی تصریح کرد:اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه به عنوان جانشین امام زمان (عج) در زمان غیبت مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین وظیفه منتظران واقعی است.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی خیمه انتظار با بیان اینکه 90 درصد مخاطبان در خیمه انتظار جوانان بین 18 تا 30 سال را تشكیل می‌دهند، بیان داشت: امسال حضور بیش از 5 هزارنفر در هر شب برای حضور در جشن‌های نیمه شعبان در محل خیمه انتظار پیش‌‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینكه مجموعه خیمه انتظار همیشه در خط ولایت فقیه می‌داند تصریح كرد: مجموعه خیمه انتظارمدت 11سال است كه خیمه‌ای به مساحت یكهزار و 500 متر مربع برای استفاده آقایان و خانم‌ها برای شركت در جشن‌های میلاد امام زمان (عج) به مدت 10روز و شب برپا می‌كند.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی خیمه انتظار در خصوص اعتبارات مجموعه خیمه انتظار گفت: تمام هزینه‌‌‌‌‌های این مجموعه كاملا به صورت مردمی طی این 11سال تامین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز