با حضور معاون قوه قضائیه در مشهد صورت گرفت؛

مراسم افتتاحیه چهارمین همایش كشوری اندیشه‌های آسمانی

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۶:۳۵
کد خبر: ۶۳۱۴۴
مراسم افتتاحیه چهارمین همایش كشوری اندیشه‌های آسمانی
افتتاحیه اولین مرحله چهارمین همایش كشوری اندیشه‌های آسمانی با حضور معاون رئیس قوه قضائیه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، افتتاحیه اولین مرحله چهارمین همایش كشوری اندیشه‌های آسمانی شب گذشته 21 تیرماه درسالن آمفی تئاتر تربیت معلم شهید بهشتی مشهد مقدس با حضور «رییسی»، معاون قوه قضائیه، «محمدرضا جعفری»، معاون آموزش و پژوهشی ستاد عالی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كشور و «محمدحسین عبداللهی»، مسئول دبیرخانه نظارت بر كانون‌های فرهنگی ـ هنری خراسان رضوی برگزار شد.

بنابر این گزارش همایش اندیشه‌های آسمانی در پنج گروه 800 نفره از مدیران كانون فرهنگی ـ هنری سراسر كشور میزبانی می‌كند و در مرحله اول از 21 تا 24 تیرماه، میزبان مدیران كانون‌های فرهنگی استان‌های زنجان، كرمانشاه، كردستان، البرز، خوزستان و سمنان است.

در این مراسم، «محمدرضا جعفری»، معاون آموزش و پژوهشی ستاد عالی كانون‌های فرهنگی مساجد كشور با تأكید بر این مطلب كه هدف دشمن از بین بردن مساجد است، اظهار كرد: دشمنان برای از بین بردن مساجدی كه هویت شیعی و اسلامی واقعی دارند تلاش می‌كنند نه مساجد كشورهای همسایه كه بعضاً ظاهری آراسته و آمریكایی هم دارند.

جعفری تصریح كرد: پس از گذشت 33 سال از انقلاب، تفكر شیعی نماد حكومتی پیدا كرده و دارای ساختار شده و دشمن این تفكر را به معنای واقعی خودش شناخته است به حدی كه دشمن برای براندازی آن برنامه‌ریزی جدی دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام رئیسی، معاون قوه قضائیه با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: دهه چهارم انقلاب اسلامی باید دهه پیشرفت و عدالت باشد و مساجد و كانون‌های فرهنگی مساجد جهت تحقق این هدف بزرگ كه از سوی مقام معظم رهبری برای پیشرفت و عدالت در دهه چهارم تعیین شده، نقش مهمی دارند.
بر اساس این گزارش بیان نكات توجیهی در خصوص همایش توسط حجت‌الاسلام «رضا بخشی»، دبیر اجرایی همایش برای شركت‌كنندگان و پخش كلیپ «بصیرت» از دیگر بخش‌های این همایش بود.

در پایان مراسم، این گروه 800 نفره از مدیران كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

گفتنی است، چهارمین همایش كشوری اندیشه‌های آسمانی به همت ستاد عالی كانون‌های فرهنگی مساجد كشور از 21 تیر تا پنجم مردادماه در تربیت معلم شهید بهشتی در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز