فرماندار خواف:

زمینه حضور هرچه بهتر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را باید فراهم كنیم

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۲۵۲
زمینه حضور هرچه بهتر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را باید فراهم كنیم
فرماندار خواف گفت: باید زمینه حضور هرچه بهتر و باشكوه‌تر مردم در راهپیمایی 22بهمن را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، عبدالعلی جغتایی فرماندار خواف در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان ضمن پاسداشت سی و دومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی از بخشداران و دهیاران خواست تا همچون گذشته زمینه حضور هرچه بهتر مردم را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن فراهم کنند تا یك بار دیگر حضور خودجوش مردم در مراسم و راهپیمایی دشمنان نظام و انقلاب را ناامید سازند.

وی افزود: 12بهمن روز ورود امام عظیم الشان به كشور و 22 بهمن روز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی و ایام الله دهه فجر باید همچون گذشته گرامی داشته شود.

فرماندار خواف تاكید كرد: موفقیت های نظام جمهوری اسلامی، مستضعفین جهان را دلگرم و دشمنان نظام را هر روز ناامیدتر می كند.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان خواف ادامه داد: بهره برداری از 55 پروژه با بودجه ای معادل 66 میلیارد ریال و كلنگ زنی سه پروژه با اعتباری معادل 83 میلیون تومان جزو برنامه های این ایام مبارك خواهد بود.

جغتایی از شهرداران شهرستان خواست تا بر آزین بندی شهرها در این ایام جدیت ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، آن را توفیقی برای دولت نهم و دهم دانست و گفت: مردم از اجرای این قانون خوشحال هستند و اثرات بیشتر آن را ملت شریف ایران در آینده خواهند دید.

فرماندار خواف در پایان از اعضای ستاد خواست با توجه به تقارن رحلت پیامبر اعظم(ص) با دهه فجر برنامه ریزی مناسبی برای این ایام داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز