مدیر روابط‌عمومی سازمان‌فرهنگی‌تفریحی شهرداری‌مشهد خبرداد

تاسیس فرهنگ‌سرای زیارت در مشهد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۰
تاسیس فرهنگ‌سرای زیارت در مشهد
مدیر روابط‌عمومی سازمان فرهنگی‌و تفریحی شهرداری مشهد گفت: فرهنگ‌سرای زیارت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی هم‌زمان با ایام‌الله ۲۲بهمن و دهه مبارک فجر در پارک وحدت مشهد تاسیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، با بیان این مطلب افزود: این فرهنگ سرا با محوریت ترویج فرهنگ رضوی در میان شهروندان مشهدی و نگاهی به فرهنگ میزبانی و رفتار شهروندان در ارتباط با زائران، هم زمان با ایام الله ۲۲بهمن و دهه مبارک فجر در پارک وحدت مشهد تاسیس می شود.

یاراحمدی از افتتاح 3 فرهنگ سرای سلامت، انتظار و رسانه نیز که مراحل مطالعاتی آن ها به اتمام رسیده تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰درصد فعالیت فرهنگ سراهای شهر منطقه ای و ۷۰درصد تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: هر فرهنگ سرا ۳۰درصد فعالیت خود را به مراسم مختلف در منطقه خود و بقیه را به هدف خاص تاسیس خود، در سطح شهر اختصاص می دهند.

یاراحمدی تاکید کرد: فرهنگ سرای غدیر به موضوع اوقات فراغت، فرهنگ سرای بهشت به هویت شهری و... به طور تخصصی می پردازند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد یادآور شد: سال گذشته ۳ فرهنگ سرا، در مشهد فعالیت می کردند و در حال حاضر ۸ فرهنگ سرا و سال آینده ۱۲ فرهنگ سرا در این شهر به فعالیت می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز