استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رتبه دوم ساخت و ساز مسكن مهر را داراست

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۱۴۲
خراسان جنوبی رتبه دوم ساخت و ساز مسكن مهر را داراست
استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابی‌های مراجع قانونی و ذی‌صلاح كشور، این استان در ساخت و ساز مسكن مهر رتبه دوم كشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، قهرمان رشید استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع مردم قاین اظهار داشت: خراسان جنوبی همچنین كمترین نرخ بیكاری در كشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به گازرسانی به نقاط مختلف خراسان جنوبی افزود: از ابتدای دولت نهم تاكنون بیش از 90 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در این استان بیش از 600 میلیارد تومان در دولت نهم و دهم در بحث گازرسانی هزینه شده است.

وی با بیان اینكه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران احترام خاصی برای مردم قایل است، گفت: امروز میانگین یارانه دولت برای گازرسانی در شهرستان‌های درمیان و سربیشه برای هر خانوار 20 میلیون تومان است.

وی اذعان داشت: در مباحث مختلف، در استان خراسان جنوبی تحولی بنیادین صورت گرفته، این در حالیست كه در جمهوری اسلامی ایران نیز در حال توسعه، پیشرفت و تكامل در ابعاد مختلف است.

استاندار خراسان جنوبی تاكید كرد: باید تقویت وحدت و انسجام زیر چتر ولایت فقیه و با تلاش و اهتمام همه مسوولان انجام شود.

وی با اشاره به مباحث تنظیم بازار استان یادآور شد: در این بخش و تامین نیازهای ضروری مردم كمترین نرخ تورم در خراسان جنوبی بوده است كه این امر برگفته از تلاش مسوولان و مشاركت عمومی مردم است.

نظر شما