اردوی ۴ روزه تیم ملی نوجوانان ایران در بیرجند به پایان رسید

استعدادهای بی شمار استان باید شناسایی شوند

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵
استعدادهای بی شمار  استان باید شناسایی شوند
دوستی مهر گفت: استعدادها در استان بی شمار هستند،می بایست شناسایی شوند و جامه عمل پوشانیدن بر این موضوع ،در گرو همدلی و همکاری بیش از پیش مسئولان است .

علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی نوجوانان، که در حاشیه برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان ایران با تیم بزرگسالان 04 سخن می گفت، با بیان این مطلب، افزود : استعدادها در استان بی شمار هستند ،می بایست شناسایی شوند و جامه عمل پوشانیدن بر این موضوع ،در گرو همدلی و همکاری بیش از پیش مسئولان است.


به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، علی برات زاده، رییس هیئت فوتبال استان، نیز با قدردانی از فرماندهی مرزبانی ،فرماندهی ارشد آجا،شهرداری،استانداری و ورزش و جوانان برای همکاری مناسب در برگزاری هر چه مطلوب تر این اردوها،از قول سرمربی تیم ملی نوجوانان برای رده های سنی 75 و 76 ظرف 2 ماه آینده سخن گفت که وی و دستیارانش برای استعداد یابی به استان سفر خواهند کرد.

وی با بیان این که می بایست از فرصت های مغتنم حضور تیم های ملی ایران ،بدرستی استفاده کنیم، وجود ضعف در زیرساخت های تغدیه ای و اسکان در استان و مضاف بر آن مشکلات مالی هیئت فوتبال استان را مهم ترین دلایل عدم فراهم شدن حضور چهره های شناسایی شده فوتبال شهرستان ها عنوان و خاطرنشان کرد :از مسوولان استدعا داریم که امکاناتی که در اختیار شان است را به هیئت فوتبال استان اختصاص دهند تا بتوانیم از این ظرفیت ها در راه توسعه و رشد فوتبال بدرستی استفاده کنیم .

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی با اشاره به آغاز کار استعدادیابی 18 ماهه هیئت فوتبال استان در سراسر استان و شهرستان ها با همکاری فدراسیون،عدم استمرار برگزاری جشنواره استعدادیابی را به دلایل مالی غیر قابل توجیه دانست و افزود: می بایست از این فرصت ها استفاده کرد و مسوولان در این زمینه حمایت بیشتری از هیئت فوتبال استان کنند .
 
برات زاده با بیان این که اولین وظیفه هیئت فوتبال استان، امر استعدایابی سرمایه های انسانی است ؛خواستار توجه بیشتر مسوولان در امر پرورش و نگهداری این استعدادها برای معرفی به کشور و حتی در عرصه بین المللی شد.

وی با بیان این که رشد فوتبال استان را با کارهای اورژانسی و مقطعی نمی توان یش برد ، حرکت کند هیئت استان را ناشی از اجرای برنامه های ریشه ای و بلند مدت عنوان و تصریح کرد:خوشبختانه نگاه استانی موجبات آن را فراهم آورده است که بسیاری از شهرستان ها هم اکنون بسیار متحول شده اند و با کشف بسیاری از استعدادها ، فرصت های نابی برای خدمت فراهم شده است .


رییس هیئت فوتبال استان با قدردانی از اتحاد و همدلی مسئولان،عرصه فوتبال را بهترین بستر برای تمرین کار دسته جمعی و گروهی مسئولان عنوان و خاطر نشان کرد :تا کنون تمامی هزینه های استعدادیابی توسط هیئت فوتبال استان و شهرستان بیرجند تامین گردیده است و نیاز است که حمایت های بیشتری برای شتاب بخشیدن به حرکت فوتبال استان صورت پذیرد .


در این اردوی 4 روزه،تیم ملی نوجوانان در 2 دیدار تدارکاتی با نوجوانان بیرجند (در یک نیمه) و بزرگسالان 04 به ترتیب با نتایج 2 بر یک و 3 بر یک مغلوب شد .
ظهر امروز شنبه 25 خرداد،تیم ملی فرودگاه بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز