استاندار سمنان؛

یک‌هزار و ۱۴ واحد مسکن مهر در شاهرود آماده واگذاری است

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۷۸۷
یک‌هزار و ۱۴ واحد مسکن مهر در شاهرود آماده واگذاری است
استاندار سمنان گفت: یک‌هزار و 14 واحد مسکن مهر در شهرستان شاهرود افتتاح شده است و به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، استاندار سمنان از افتتاح یک‌هزار و 14 واحد مسکن مهر صنعتی ساز در شاهرود خبر داد و گفت: تحویل این واحدها مشروط به گرفتن دفترچه اقساط و عقد قرار داد است.

وی با اشاره به این که واحدهای مسکن مهر در شهرستان شاهرود آماده واگذاری به متقاضیان است، اظهار داشت: این واحدها که شامل شرکت های صنعتی ساز است به صورت مشروط آماده تحویل به متقاضیان است. 

دکتر رهی با بیان این که برخی از افراد معتقدند که باید قیمت مسکن در بازار به حال خود رها شود متذکر شد: باور دولت بر کنترل و نظارت است، تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

استاندار سمنان خدمات دولت نهم و دهم را بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: دولت با اجرای طرح مسکن مهر توانست بسیاری از مردمی را که از داشتن خانه نا امید شده بودند صاحب خانه کند.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه به مسکن نگاه های مختلف از جمله سرمایه گذاری و مصرفی دارند، افزود: با واگذاری این واحدهای مسکونی، روند قیمت مسکن کنترل می شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: هر 15 روز و یا هر یک ماه، جلسه هایی را برای افتتاح واحدهای باقی مانده تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم سه هزار واحد باقی مانده را به متقاضیان تحویل دهیم. 

وی افزود: تحویل این واحدها، مشروط به هماهنگی با اداره مسکن و شهرسازی و مراجعه به بانک مسکن، برای تسویه حساب و معرفی آنها برای گرفتن دفترچه اقساط و عقد قرار داد است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز