جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان برگزار شد

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۹۹۹۴
جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان برگزار شد
در جلسه شورای اقامه نماز استان از 26دستگاه برتر دراقامه نماز تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در این مراسم كه باحضور قائم مقام ستاد اقامه نماز كشور،نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد از 9دستگاه اجرایی برپاكننده نماز و برنامه های مرتبط تقدیر ویژه و از 17دستگاه نیز قدردانی شد.
 
قائم مقام ستاد اقامه نماز با بیان اینكه نظام تربیتی جامعه باید برمبنای نماز طرح ریزی شود افزود: هزینه در امر برپایی نماز سرمایه گذاری است و آموزش نماز باید ازمهدهای كودك و دبستان ها آغاز شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی كلباسی همچنین از مسئولان اجرایی ومتولیان امور شهری خواست در طراحی شهرك های جدید نسبت به ساخت مساجد همزمان با مسكن و مدارس و سایر فضاها اهتمام ورزند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در شورای اقامه نماز استان بیان بركات نماز را یكی از موثرترین راه های ترویج فرهنگ نماز بیان و تصریح كرد: با اشاعه فرهنگ های صحیح اسلامی از جمله نماز فرهنگ های غلط و خرافات در جامعه ازبین می رود.

استاندار سمنان نیز در این جلسه بااشاره به نقش و اهمیت نماز برحمایت همه جانبه دولت از این فریضه واجب دینی تاكید كرد.
 
دراین جلسه همچنین طی احكام جداگانه مدیر كل صدا و سیمای مركز سمنان به عنوان مسئول كمیته ترویج واطلاع رسانی، مدیر كل آموزش وپرورش استان مسئول كمیته آموزش و مدیركل دفتر اموراجتماعی استانداری سمنان نیز به عنوان مسئول كمیته تجهیز و توسعه ستاد اقامه نماز استان منصوب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز