علی جنتی در رابطه با کتابخوانی در دهه فجر:

کتابهای سردمداران رژیم گذشته را درباره ی رژیم گذشته بخوانید

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۸:۴۳
کد خبر: ۲۶۰۶۴۵
کتابهای سردمداران رژیم گذشته را درباره ی رژیم گذشته بخوانید
علی جنتی در مراسم اختتامیه دو سالانه کتاب سمنان که همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد جوانان را تشویق به کتابخوانی با موضوعیت انقلاب کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتایمه دو سالانه ی  کتاب سمنان با اعلام اینکه کتاب باید در سبد مصرفی خانوار قرار گیرد و با توجه به قرار داشتن در ایام الله دهه فجر از جوانان خواست تا کتابهای مربوز به انقلاب را مطالعه کنند . 


علی جنتی در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر به شدت موفق بوده است وبعد از انقلاب بی سوادی بسیار کاهش پیدا کرده است و فرهنگ تقویت شده است افزود :برای رسیدن به این واقعیت بهتر است جوانان کتابهایی را از خاطرات سردمداران رژیم گذشته که برخی از انها به چاپ رسیده است را مطالعه کنند تا از زبان خود آنها به این حقیقت دست یابند که انقلاب چه دستاوردهای بزرگی را در این حوزه داشته است . 


وی گفت :در حال حاضر ما مدارسی در روستاها داریم که قبلا جاده ای برای عبور به انجا نبوده است اما حال با وجود یک دانش اموز نیز مدرسه در روستاها فعال است . 

وزیر فرهنگ و ارشاد  از استعداد بسیار بالای سمنان در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و با اعلام اینکه بزودی شبکه فرهنگ را  راه اندازی میکنیم و همچنین  با تشکر از استاندار سمنان و اقای سوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سخنرانی خود را به پایان رساند . 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز