همزمان با سفر هیات دولت به سمنان

مجتمع فرهنگی و هنری جوانان استان سمنان افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۹۲
مجتمع فرهنگی و هنری جوانان استان سمنان افتتاح شد
در اولین روز از دور سوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان سمنان، با حضور وزیر مسكن مجتمع فرهنگی و هنری جوانان استان وابسته به سازمان جوانان استان سمنان با حضور وزیر مسكن و شهرسازی و معاون هماهنگی، امور مجلس و استان‌های سازمان ملی جوانان، افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علی نیكزاد وزیر مسكن و شهرسازی ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مجتمع، برای تجهیز برخی از قسمت ها نیز دستورات لازم را صادر کرد.

احداث پروژه مجتمع فرهنگی هنری جوانان استان كه متعلق به سازمان جوانان استان سمنان است در سال 1380 با مساعدت ریاست جمهوری و اعتبارات استانی کلنگ زنی و در زمینی به مساحت 10179 و زیر بنای 2900متر مربع واقع در بلوار نگارستان غربی، ضلع شمالی پارک گلستان در دو طبقه بنا شده است.

برای احداث این بنا تاکنون اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال هزینه شده که مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دور اول، 4 میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر هیات دولت به استان سمنان و مابقی از محل اعتبارات فرهنگی و عمرانی استانی تأمین شده است.

هم اکنون قسمت های مختلف این مجتمع از قبیل کتابخانه عمومی، دفتر مطالعه و پژوهش، خانه سمن ها (سازمان های مردم نهاد)، خبرگزاری برنا، سالن جلسات 60 نفری و بخش اداری فعال بوده و آماده خدمت رسانی به جوانان استان سمنان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز