هفته فرهنگی استان سمنان در پایتخت برگزار شد

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۶:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۷۴
هفته فرهنگی استان سمنان در پایتخت برگزار شد
هفته فرهنگی هنری استان سمنان، با فروش50 درصد،از آثار فاخر هنرمندان تجسمی كار استان،در فرهنگسرای نیاوران تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، در این هفته بیش از 170 اثر منتخب هنرمندان استان سمنان در بخش های عكاسی،گرافیك، نقاشی،خوشنویسی،سفال،سرامیك و حجم سازی عرضه و به تماشا گذاشته شد.

مسوول هماهنگی این برنامه گفت : در این هفته هنرمندان شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و مهدیشهرهم آثار هنری در بخش موسیقی و نمایش خیابانی اجرا كردند.

علی همتی تجلیل از 5 چهره فرهنگی و هنری استان، معرفی فرهنگ عشایر سنگسری، معرفی گونه های منحصر به فرد جانوری و ارائه آثار مكتوب در بخش هنر و هنرمندان استان را از برنامه های این هفته عنوان كرد.

رییس دانشگاه هنرهای تجسمی تفلیس از بازدیدكنندگان ویژه نمایشگاه آثار هنری استان سمنان با منحصر به فرد خواندن آثارتجسمی هنرمندان این استان،از برگزاری نمایشگاه آثار هنری استان سمنان،درگرجستان و نمایشگاه نقاشی هنرمندان گرجی در سمنان،در آینده نزدیك، خبر داد.

گیا بوغادزه برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان ها در مركز كشور را، زمینه ساز توسعه و حفظ هویت ملی و فرهنگ و هنر غنی ایرانیان،در سطح ملی و بین المللی دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز