در همایش بسیج و رسانه صورت گرفت

تقدیر از فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع مقدس استان سمنان

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۵
تقدیر از فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع مقدس استان سمنان
در همایش بسیج و رسانه، از فعالان رسانه‌ای بخش بسیج و دفاع مقدس استان سمنان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش، با تشریح نقش رسانه در جهت دهی به جریان های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه اظهار داشت: ندای بیداری انقلاب اسلامی، حرف نو و گفتمان جدیدی است كه رسانه های غربی، از انتشار آن هراس داشتند.

سردار رمضان شریف با بیان نقش تفكر منسجم، طراحی هوشمندانه و مجاهدت سخت افراد رسانه ای برای دفاع از آرمان ها در صحنه تقابل رسانه ها، افزود: آگاهی بخشی به افرادی كه تحت تاثیر جلوه های رسانه ای غرب قرارگرفته اند، مهم ترین وظیفه رسانه های متعهد و توانمند است.

شریف افزود: دمیدن روح امید و اسلام خواهی با تكنیك های رسانه ای درجامعه زمینه پیشرفت و تعالی همه جانبه كشور را فراهم می‌كند.

همچنین مدیركل صداوسیمای مركز سمنان جلوگیری از اجرای تئوری حكومت دینی وجهانی شدن روزافزون این تفكر را نقطه اصلی ضد تبلیغ های رسانه های غربی دانست و گفت: تبلور نور هدایت گری خداوند در جمهوری اسلامی و انتشار آن با قیام امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی علت اصلی جریان سازی های متنوع رسانه های استكباری علیه ایران است.

رمضانعلی شریفی‌فر رسالت اصلی رسانه ها را تبیین مفهوم پیشرفت اسلامی، در سایه اطاعت از ولایت فقیه اعلام کرد و ادامه داد: هم اكنون محتاج رسانه بسیجی و بسیج رسانه ای برای حضورتاثیرگذار در میدان جنگ نرم دشمن هستیم.

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان هم با تشریح اهداف رسانه های غربی در سوء استفاده از جریان های سیاسی داخلی تصریح کرد: قلم، دوربین و رسانه امانتی در دست ما است تا در راه تعالی حق و عدالت از آن بهره برداری كنیم.

سردار استادحسینی با بیان اینكه تعهد و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازمه حركت های رسانه ای نوین است، یادآور شد: رسانه های پویا و تاثیرگذار در جامعه از ابزارهای قدرتمند كشور، برای ارایه پیشرفت‌ها و افتخارات ایران اسلامی است.

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز دراین همایش ازتلاش و تعامل مناسب خبرنگاران استان، در انعكاس رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران استان در رسانه ها، قدردانی كرد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران، گزارشگران، نویسندگان، تهیه كنندگان و مدیران آثار رسانه ای دفاع مقدس و بسیج در استان با اهدا لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

تقدیر ویژه از محمدعلی كارگرمطلق، مسوول سابق روابط عمومی سپاه استان سمنان، از برنامه های پایانی این همایش بود.

نظر شما