رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

پایان سریال جیب بری‌های خواهران جوان در کرمانشاه

این 2 خواهر سابقه دار که 25 و 19 ساله هستند، در بازجویی‌های فنی و تخصصی به‌عمل آمده لب به اعتراف گشودند و از 15 فقره کیف زنی و جیب بری پرده برداشتند.
۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهانفر" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش وقوع کیف زنی و جیب بری در محدوده میدان آزادی و خیابانهای مدرس و پارکینگ شهرداری شهر کرمانشاه به عنوان محدوده مرکزی این کلانشهر و در این رابطه ارسال چندین فقره پرونده از کلانتری‌های 13 و 14 به پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ضمن تعامل با کلانتری‎های مذکور، با کار اطلاعاتی ماموران و افزایش گشت زنی‌های نامحسوس در محدوده وقوع جرم، 2 خواهر سابقه دار به عنوان متهم به جیب بری دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سرهنگ "جهانفر" افزود: این 2 خواهر سابقه دار که 25 و 19 ساله هستند ، در بازجویی‌های فنی و تخصصی به‌عمل آمده لب به اعتراف گشودند و از 15 فقره کیف زنی و جیب بری پرده برداشتند، که با پیگیری ماموران تاکنون 10 از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

وی در ارتباط با شگرد متهمان نیز عنوان داشت: تحقیقات به‌عمل آمده نشان داد، متهمان با حضور در نقاط شلوغ از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز خرید، از سهل انگاری شهروندان استفاده کرده و کیف و لوازم آنان را به‌سرقت می‌برده‌اند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه 75 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان با دستور مقام قضایی و با صدور قرار روانه زندان شدند.