نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:

جامعه رسانه‌ای باید مانع از تحقق یافتن هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان شود

جامعه فكری و رسانه‌ای باید با به‌كار گیری ابزارهای اصلی فن‌آوری روز مانع از تحقق یافتن هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان شوند.
۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه، آیت الله علما در این مراسم جامعه مطبوعاتی و خبری را ترسیم كننده اهداف و برنامه‌های فكری جامعه عنوان كرد و گفت: جامعه مصبوعاتی می‌تواند با تبیین دقیق مسایل، آرامش و خط فكری در درون جامعه را ایجاد کنند.

وی، شجاعت ایمان و خود باوری اصحاب رسانه را رمز موفقیت رسانه‌ها عنوان و خاطر نشان كرد: اصحاب فكری جامعه ایران اسلامی باید ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی را در اهداف فكری و عملی خود لحاظ کنند و با مراجعه به اصول پسندیده و مطلوب تمدن هفت هزار ساله ایران خلاقیت‌ها و ابتكاراتی كه زمینه بالندگی بیش از پیش كشور را می‌شود مورد توجه و لحاظ قرار دهند.

وی همچنین خطاب به روزنامه نگاران، تصریح كرد: جامعه فكری و رسانه‌ای باید با به‌كار گیری ابزارهای اصلی فن‌آوری روز مانع از تحقق یافتن هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان شوند و با افزایش و ارتقای توانایی‌های علمی و فكری خود در راستای توسعه و پیشرفت كشور به برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كمک كنند.

در ادامه این مراسم جلال منكرسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیز به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته در جامعه مطبوعاتی استان اشاره كرد و گفت: بدون تردید وظیفه خطیر و اصلی اصحاب رسانه در جامعه حفظ آرامش و كرامات انسانی است كه فعالیت‌های جامعه مطبوعاتی استان كرمانشاه در این زمینه بر هیچ صاحب خردی پوشیده نیست.

وی همچنین ایجاد وحدت ملی كه در نتیجه منجر به افزایش قدرت ملی خواهد شد را ناشی از توانایی‌های فكری جامعه عنوان كرد و گفت: اصحاب رسانه باید با آگاهی بخشی به عموم مردم جامعه بتوانند گفتمان و راهبرد اصلی انقلاب را تبیین و در بین جوانان، اصول اندیشه‌های اسلامی را ترویج کنند.

همچنین در این جشنواره از برگزیدگان و برترین‌ها در زمینه‌های گزارش، خبر، عكاسی و .....با اهدای لوح، تندیس و جوایز تقدیر به‌عمل آمد.

گفتنی است از تعداد 360 اثر تحویل داده شده از استان كرمانشاه به دبیر خانه ارزیابی و هیات داوران در حوزه مصبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد 160 اثر برتر شناخته شد.