عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

واحدهای مسکن مهر کرمانشاه کیفیتی پایین دارند

وی گفت: متاسفانه در بحث نظارت بر ساخت‌های واحدهای مسکن مهر، شاهد کاستی‌ها و کم کاری‌هایی هستیم و این امر تاکنون ضربات بسیار مهلکی بر روند ساخت این واحدها زده است.
۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه، سعیدحیدری طیب در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای ساخت واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه بیش از ۶۰ پیمانکار غیربومی به کار گیری شده است و مصالح چینی در این واحدها به کار رفته است که این کار ضربه به اشتغال استان است و هم نابودی صنایع و تولیدات داخلی کشور.

وی با اشاره به اینکه مصالح به کار رفته در ساخت واحدهای مسکن مهر کرمانشاه کیفیتی پایین دارند، گفت: متاسفانه در بحث نظارت بر ساختهای واحدهای مسکن مهر، شاهد کاستی ها و کم کاریهایی هستیم و این امر تاکنون ضربات بسیار مهلکی بر روند ساخت این واحدها زده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمان دقیق تحویل واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه مشخص نیست و نباید تحویل چند واحد را به معنای افتتاح و بهره برداری از این واحدها عنوان کنیم.

حیدری طیب در پایان گفت: امیدواریم در ساخت واحدهای مسکن مهر که در آینده عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود، هم نظارت بیشتری صورت پذیرد و هم از مصالح با کیفیت‌تری استفاده شود.