مدیر عامل راهیان کرمانشاه:

کتک زدن سرمربی پاس همدان کذب محض است

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی راهیان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی هیچ مطلب و اشاره‌ای در مورد حمله به خودروی سرمربی تیم پاس همدان گزارش نکرده است.
۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه، سلمان کریمی مدیر عامل راهیان در گفت‌وگویی پیرامون اتفاقات پس از بازی بین این تیم و پاس همدان اظهار داشت: روز پنجشنبه و در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک دیدار حساس توانستیم با یک بازی خوب و حساب شده تیم پاس همدان را شکست دهیم.

وی افزود: خوشبختانه این دیدار هیچ اتفاق و حاشیه‌ای نداشت اما گویا بعضی از آقایان که استاد حاشیه هستند می‌خواهند با انتشار اخبار کذب برد خوب تیم راهیان را بی ارزش جلوه دهند.

مدیر عامل راهیان در مورد مصاحبه مدیرعامل پاس همدان که پس از پایان بازی اعلام کرده بود به خودروی او و سرمربی تیمش حمله شده و بگوویچ مورد ضرب و شتم قرار گرفته باید، اظهار داشت: اصلاٌ چنین موضوعی صحت ندارد و کذب محض است به گونه‌ای که با استعلام از نیروی انتظامی شهر کرمانشاه توسط این باشگاه ماموران زحمتکش نیروی انتظامی هیچ گونه گزارشی در مورد درگیری در پایان بازی مخابره نکرده‌اند.

کریمی در ادامه افزود: فدراسیون به دلیل حساسیت‌های موجود در این بازی از یک تیم داوری خوب و نماینده‌ای با تجربه و پیشکسوت استفاده کرده بود که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در پایان این مسابقه، نماینده فدراسیون آخرین نفری بود از استادیوم خارج شد و اگر چنانچه موردی پیش می‌آمد قطعاً ایشان آن را مشاهده کرد و در گزارش‌اش به آن اشاره می‌کرد.