استاندار مازندران در دیدار با رییس كل بیمه مركزی ایران:

فراگیر شدن بیمه در گرو تبیین ابعاد گوناگون این صنعت است

سید علی اکبر طاهایی در دیدار با کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: فراگیر شدن بیمه در گرو تبیین ابعاد گوناگون این صنعت است.
۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲:۰۱

به گزارش خبرنگار برنا از مازندران، سید علی اكبر طاهایی، استاندار مازندران در دیدار با كریمی، رییس كل بیمه مركزی ایران بر اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توسط شركت‌های بیمه دولتی و خصوصی تاكید داشت و گفت: فراگیر شدن بیمه در گرو تبیین ابعاد گوناگون و نمایش تمامی ظرفیت‌های این صنعت است.

طاهایی در این دیدار كه معاون وزیر دادگستری و تنی چند از مسئولان امور بیمه کشور و استان حضور داشتند، گفت: اقدامات ارزشمندی در دولت دكتر احمدی نژاد برای توسعه و نهادینه سازی صنعت بیمه در بین اقشار و بخش‌های مختلف جامعه صورت گرفته است.

وی كار بیمه گران را به خدمت با مردم برای مردم تشبیه كرد و تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب نسبت به افزودن بیمه به عنوان نیاز اصلی یكایک افراد جامعه در سبد خرید كالای خانواده‌ها اقدام کرد.

استاندار مازندران افزود: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی می‌تواند اعتباری را به منظور اقدامات پیشگیرانه، برای كاهش حادثه، خطرات و وقایع رانندگی در جاده‌ها در نظر بگیرد.

سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این نشست گفت: در حال حاضر 48 گروه متقاضی مجوز بیمه‌ای در كشور هستند كه درخواست آن‌ها در بیمه مركزی جمهوری اسلامی در دست بررسی است.

وی با اشاره به آزادی 18 زندانی محكوم دیه در مازندران طی روز جاری گفت: پاسخگویی به نیازهای اصلی مردم وظیفه مسئولان است و تمام تلاش سیستم بیمه كشور بر این است تا هموطنی به دلیل حوادث رانندگی، دچار آسیب‌های اجتماعی نشود.