در قزوین؛

چهارمین نمایشگاه کامپیوتر برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، ماشین‌های اداری، سرویس‌های مخابراتی و اینترنتی از 18 اردیبهشت ماه در قزوین آغاز می‌شود.
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ چهارمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، ماشین‌های اداری، سرویس‌های مخابراتی و اینترنتی با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با مشارکت 46 شرکت کننده برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از 18 لغایت 22 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌ها با مشارکت واحدهای تولید کننده و عرضه کننده محصولات در حوزه‌های رایانه، الکترونیک ،سخت افزار ،نرم افزار،IT ،سرویس‌های مخابراتی، اینترنتی برپا خواهد بود و تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر و مطرح محصولات خویش را به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه‌های سخت افزار، نرم افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین‌های مدار بسته، تجارت الکترونیکی، رسانه‌های دیجیتال، محتوای الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بیمه الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی به نمایش در می‌آید.

از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه آشنایی عموم مردم با تکنولوژی‌های روز این صنایع، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک ونقش موثر آن در نیازهای روزمره مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب می‌توان اشاره نمود.

کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از جهت کیفیت مورد تایید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌باشند.

چهارمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، ماشین‌های اداری، سرویس‌های مخابراتی و اینترنتی در مدت برگزاری از ساعات 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان دایر می‌باشد.