استاندار فارس:

وقف و مدرسه سازی از مصادیق عمل صالح هستند

احمدی گفت: وقف و مدرسه سازی مصادق بارز عمل صالح است كه منافع آن به عموم جامعه می‌رسد و انسان خیر در دنیا و آخرت از بركات آن بهره‌مند می‌شود.
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فارس، سید محمد احمدی استاندار فارس در مراسم افتتاح مدرسه نمونه دولتی حضرت محمد رسول الله(ص) كه توسط بنیاد فرهنگی عباس مصلا نژاد در شیراز ساخته شده است، گفت: ر مصلا‌نژاد فعالیت‌های نیكوكارانه بزرگی در جای جای كشور انجام داده است و ساخت این آموزشگاه بزرگ نخستین اقدام بزرگ ایشان در استان فارس است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان كرد: این خیر نیكوكار طرح خدماتی مناسبی برای بازنشستگان آموزش و پرورش به مبلغ 25 میلیارد تومان در دست اقدام دارد.

وی با بیان این كه تشویق و تقدیر از نیكوكاران و خیرین عبادت محسوب می‌شود، افزود: فعالیت‌های خیرین در فارس بسیار ریشه‌دار است و اوقاف فراوان نشان دهنده خیر بودن مردم این استان است.

استاندار فارس تاكید كرد: باید از خیرین تقدیر به‌عمل آید و امیدواریم سایر افراد توانمند و ثروتمند نیز به سوی این گونه فعالیت‌ها بشتابند و نام خود را در تاریخ انسانیت ثبت كنند.

احمدی با اشاره به این كه استان فارس در زمینه فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز و سلامت در سطح كشور پیشتاز است، اظهار داشت: امیدواریم این پیشتازی با حضور موثر افراد خیر و نیک اندیش همچنان حفظ شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان كرد: مجمع خیرین اشتغال را به منظور بهره‌گیری از همكاری خیرین در جهت ایجاد اشتغال در استان راه اندازی خواهیم كرد.

استاندار فارس ادامه داد: وجود این خیرین به ما امید می‌دهد كه انسانیت نمرده است و انسان‌های بلند نظر همچنان فارغ از حجاب‌های تنگ مادی و دنیاپرستی برای سعادت جامعه بشری تلاش می‌كنند.

احمدی گفت: خیرین افرادی هستند كه جایگاه و موقعیت خود در دنیا و آخرت را ارزیابی می‌كنند و با بهره‌گیری صحیح از اموال و دارایی خود زمینه رشد جامعه را فراهم می‌كنند.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور استاندار فارس از تابلوی یادمان مدرسه نمونه دولتی حضرت محمد رسول ا...(ص) با مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و 18 باب كلاس كه دارای آزمایشگاه، كتابخانه، نمازخانه، سالن اجتماعات و سالن ورزشی است، پرده‌برداری شد.