استاندار تهران

اصلاح نظام توزیع کالا و پرداخت مالیات در دستور کار دولت قرار دارد

تمدن در پنجاه و چهارمین سفر شهرستانی خود به شهرستان نسیم شهر گفت: دولت كمر همت را بسته است تا امسال وضع پرداخت مالیات را اصلاح كند و نظام توزیع كالا را نیز سامان دهد.
۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران مرتضی تمدن در پنجاه و چهارمین سفر شهرستانی خود به شهرستان تازه تأسیس نسیم شهر، در جمع نمازگزاران جمعه نسیم‌شهر، اظهارداشت: دولت دهم كمر همت را بسته است تا به عموم و توده های مردم و نه افراد خاص و رانت خواران خدمت كند.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندكردن یارانه ها اظهارداشت: دولت پول نفت را كم یا زیاد به حساب مردم واریز می کند و تلاش كرد عدالت را در سراسر كشور برقرار كند، به گونه ای كه امروز همه مردم یك محل درآمدی دارند.

استاندار تهران گفت: مسكن مهر برای كسانی كه بی سرپناه هستند طراحی شد، سهام عدالت به كسانی تعلق گرفت كه از هیچ سودی برخوردار نبودند و حساب آتیه فرزندان برای تامین آینده مطمئن نسل آینده به مرحله اجرا درآمد كه همه این موارد به واسطه عشق به مردم و عدالت است. 
 
وی گفت: رییس جمهوری و دولتمردان بدون توجه به كارشكنی ها و فضاسازی ها مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و امسال اصلاح وضعیت بانك ها و نظام مالیاتی در دستور كار قرار گرفته است.

تمدن اظهارداشت: بانك ها باید به عموم مردم و قشر نیازمند توجه بیشتری داشته باشند و وضع مالیات نیز باید اصلاح شود.
 
استاندار تهران یادآور شد: اكنون كسانی كه امكانات و ثروت بیشتری دارند مالیات كمتری پرداخت می كنند و در مقابل حقوق بگیران باید مالیات بپردازند و این از عدالت به دور است.

تمدن افزود: دولت كمر همت را بسته است تا امسال وضع پرداخت مالیات را اصلاح كند و نظام توزیع كالا را نیز سامان دهد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران در سطوح پایین تر باید برای تحقق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر جهاد اقتصادی كمر همت را ببندند و رویه كاری آنان همانند دولت دهم و شخص رییس جمهور باشد كه پیوسته در متن مردم حضور دارند.

رییس شورای اداری استان تهران خطاب به مدیران گفت: اتاق و دفتر كار خود را رها كنید و در بین مردم حضور یابید زیرا این اتاق ها ماندگاری ندارد و كار برای مردم و دعای خیر آنان برای انقلاب دارای ارزش است.

تمدن با تأكید بر اینكه ژست مدیریتی هیچ ارزشی ندارد، تصریح کرد: همه باید به مردم خدمت كنیم و فرمانداران، بخشداران و سایر مدیران باید بین مردم باشند و حرف مردم را از دهان آنان و نه به واسطه ها بشنوند.

استاندار تهران تأكید كرد: افرادی كه با جعل سند و یا نفوذ در ادارات به دنبال تأمین منافع شخصی و نامشروع خود هستند و گاهی زندگی یك شهر را تحت تأثیر قرار می دهند، نباید در دستگاه های اداری جایی داشته باشند و در مقابل باید در برابر محرومان تعظیم كرد و هنگام مراجعه به دستگاه های اداری در برابر آنان ایستاد.

تمدن با اشاره به اینكه از زمان شهرستان شدن بهارستان دومین بار است كه به این شهرستان سفر می كند از فرماندار و مدیران این شهرستان خواست تا مردم را از این هدیه دولت خوشحال كنند و طعم شهرستان شدن را به آنان بچشانند.
 
وی از تشكیل شهرستان بهارستان به عنوان وعده رییس جمهوری به مردم دو بخش بوستان و گلستان یاد كرد و گفت: با تشكیل یك شهرستان مسایل و مشكلاتی كه مردم با آن مواجه هستند بهتر رسیدگی می شود و جایگاه بودجه، اداری و اختیارات منطقه ارتقا می یابد.

استاندار تهران افزود: میزان بودجه امسال شهرستان بهارستان بالاتر از بودجه سال گذشته است و این امر موجب عمران و آبادانی منطقه و حل مشكلات مردم می شود.

تمدن تراكم جمعیتی در این منطقه را بالا دانست و اظهارداشت: در هر كیلومتر مربع در كشور 42نفر در استان تهران با هجمه جمعیتی 713نفر و در نسیم شهر در هر كیلومتر مربع 6هزار نفر ساكن هستند كه اعداد و ارقام عجیبی است و باید برای این جمعیت تدبیری اندیشید، در غیر این صورت منشأ مشكلات عدیده می شود.

استاندار تهران بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی تأكید كرد و گفت: با وجود روحانیت باید به جبهه كار فرهنگی در منطقه بیشتر توجه شود.

تمدن همچنین قول مساعد داد درباره تكمیل مصلی امام خمینی(ره) نسیم شهر در بین مصلاهای استان تهران اولویت درنظر گرفته شود.

استاندار تهران با ورود به نسیم شهر شهرستان بهارستان با حضور در امامزاده حسن(ع) و نثار گل به قبور شهدای این مكان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام كرد.