با حضور استاندار اصفهان

مراسم تقدیر از مجموعه‌های فرهنگی فعال در خیمه‌های انقلاب برگزار شد

مراسم تقدیر از مجموعه‌ها و مركزهای فرهنگی فعال در خیمه‌های انقلاب با حضور مسوولان استانی عصر دیروز برگزار شد.
۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۶:۰۰

به گزارش خبر گزاری برنا از اصفهان، حجت السلام مهدی امینی مدیركل امور جوانان استان اصفهان بیان کرد: مراسم تقدیر از مجموعه ها و مراكز فرهنگی فعال در خیمه های انقلاب با حضور مسوولان استانی عصر دیروز برگزار شد.

در این مراسم كه در تالار صلح و دوستی هلال احمر برگزار شد، مسوولان و اعضای بیش از 25 مركز فرهنگی استان حضور داشتند.

دكتر ذاكر اصفهانی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان اعضای كانون های فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی سرچشمه و منشا همه انقلاب های منطقه است و بلا شك در آینده ای نزدیك تحولات عمیقی در منطقه رخ خواهد داد، وی با بیان ارزش تشكل های فرهنگی، مذهبی خاطر نشان كرد این كانون ها سهم مهمی در پیروزی و پیشبرد نظام اسلامی داشته اند.

همچنین یكی از راویان دفاع مقدس و مسوول گروه تفحص مناطق جنگی، آقای احمدیان نیز در این مراسم با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از دین و آیین كیان اسلامی حال و هوای انقلابی به مجلس بخشید.

در پایان این دیدار، با حضور نمایندگان مجلس و استاندار محترم به مراكز فرهنگی به رسم یاد بود لوحی از طرف استاندار وحواله دریافت 10میلیون ریال برای استفاده در مراكز خود اعطا گشت و قرعه كشی مسابقه فرهنگی قطب نما كه برگرفته از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب درباره بصیرت بود انجام شد. 

برای كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی اداره كل امور جوانان اصفهان به آدرس www.smji.ir مراجعه کنید.