دیدار مدیرکل اداره امور جوانان اصفهان با فعالان فرهنگی استان

مدیر کل اداره امور جوانان استان اصفهان با فعالیا فرهنگی مسجد دارک اصفهان دیدار کرد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی امینی در بازدید از مسجد و مجوعه فرهنگی دارک گفت: کشور ما از لحاظ جمعیت جوان کشور یکی از پرفرصت ترین کشورها است و به برکت انقلاب اسلامی، روحیه جوانان و عموم مردم، روحیه جهادی در مباحث علمی و کسب فضیلت ها است.

مدیر کل امور جوانان استان اصفهان ادامه داد: نظر اسلام درباره جوانان دقیقأ منطبق بر همان چیزی است که امروز پیشنهاد و نیاز ما از نسل جوان و برای نسل جوان است.

حجت الاسلام امینی گفت: مهمترین مظهر قدردانى از جوانى همین است که از این صفا و نورانیت جوان استفاده کنیم و خود را در زمینه‏هاى تزکیه و اخلاق پیش ببریم.

مدیر کل اداره امور جوانان استان با بازدید از این مجموعه فرهنگی و اعلام رضایت از نحوه عملکرد آنها، تعامل بیشتر آنها را با اداره کل امور جوانان خواستار شد.

وی همچنین افزود: با توجه به محرومیت این منطقه از اصفهان چنین حجم فعالیت های فرهنگی و گستردگی کار قابل ستایش است و این فعالیت ها به جز حرکتی جهادی قابل اجرا نبوده است.

در این دیدار مسوولان مرکز فرهنگی مسجد دارک نیز به ارایه گزارش عملکرد خود و به ذکر پاره ای از مشکلات مجموعه های محلی پرداختند.

مجموعه ی فرهنگی مسجد دارک تعامل هر چه بیشتر مسوولان استان را با این مرکز فرهنگی خواستار شد و گفت: با در نظر گرفتن محرومیت های مختلف این ناحیه ما انتظار همکاری بیشتری از مسوولان فرهنگی استان داریم تا بتوانیم فعالیت های فرهنگی خود را به تعالی برسانیم.