با حضور بذرپاش و رامین؛

دفتر خبرگزاری برنا در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور معاون رییس جمهور و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، دفتر استانی خبرگزاری برنا آغاز به كار كرد.
۱۳۸۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۱:۰۰
به گزارش خبرنگار برنا در زاهدان،امروز سه شنبه طی تماس تلفنی مهرداد بذرپاش،معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان با علی محمد آزاد، استاندار، خبرگزاری برنا در استان سیستان و بلوچستان افتتاح گردید.
در این مراسم بذرپاش ضمن بیان سخنانی در خصوص ایام پر برکت هفته دفاع مقدس و نقش جوانان کشورمان در آفرینش این حماسه عظیم عنوان نمودند که با هدف پوشش اخبار حوزه جوانان و حوزه های مربوطه در این خصوص و نیز پوشش پیشرفتهای استانها  اقدام به افتتاح دفتر خبرگزاری برنا در سیستان و بلوچستان شده است. 
آزاد نیز با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان بیشترین آمار ازدواج ثبت شده و نیز بالاترین آمار جوان را با بیش از 800 هزار نفر دارد ابراز داشت:امیدوارم ایجاد دفتر برنا در استان باعث خیر و برکت برای جوانان شود.
وی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند ابراز امیدواری کرد تا با تقویت هر چه بیشتر برنا در استانها بتوان اخبار جوانان تمام نقاط کشور و نیز اقدامات ارزشمند دولت خدمتگذار را به بهترین نحو پوشش داد.
لازم به ذکر است که همزمان با سیستان و بلوچستان در 18 استان كشور نیز دفاتر استانی افتتاح گردید.
لازم به ذکر است خبرگزاری برنا بر اساس سیاست دولت دهم مبنی بر عدم تمرکز و توجه هر بیشتر به استان ها و با توجه به پراکندگی جوانان در کشور، به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بهینه و گسترده برای جوانان، مدیران و تشکل های مردمی که در زمینه امور جوانان فعال هستند، سیستم خبری خود را از مركز به سایر استان ها تعمیم می دهد.