معرفی اولین نماینده اداره كل امور جوانان در شهرستان

حجت الاسلام امینی دیروز در مراسمی با حضور فرماندار خمینی شهر جواد راشدفر را به عنوان نماینده رسمی اداره كل امور جوانان استان در شهرستان خمینی شهر معرفی كرد.
۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره كل امور جوانان حجت الاسلام امینی دیروز در مراسمی با حضور فرماندار خمینی شهر، جواد راشدفر را به عنوان نماینده رسمی اداره كل امور جوانان استان در شهرستان خمینی شهر معرفی كرد.

دیروز بعد از ظهر طی مراسمی رسمی با حضور آقای صالحی فرماندار خمینی شهر، حجت الاسلام امینی مدیر كل اداره امور جوانان و آقای شاه حسینی معاونت امور شهرستان های اداره در فرمانداری خمینی شهر؛ جواد راشدفر به عنوان نماینده اداره كل امور جوانان در شهرستان برای مدت یك سال منصوب شد.

ظرفیت سنجی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در جوانان خمینی شهر، ارائه گفتمان اداره در فضای فرهنگی و اجتماعی شهرستان و پیگیری طرح های سازمان ملی جوانان در شهرستان از مهم ترین وظایف نمایندگان این اداره بیان شده است.

در حاشیه این جلسه حجت الاسلام امینی و آقای صالحی، فرماندار خمینی شهر طی نشستی مسایل فرهنگی و اجتماعی روز به ویژه امور مربوط به جوانان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.