رییس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضا می‌تواند در امر تولید اثرگذار باشد

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۳۲۹
دستگاه قضا می‌تواند در امر تولید اثرگذار باشد
جمال انصاری گفت: دستگاه قضا می‌تواند در امر تولیدوصنعت اثرگذار باشد اما این باور باید در تمام دستگاه‌های مرتبط ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جمال انصاری رییس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با تعدادی از صنعتگران با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از صنعت استان گفت: اقدامات و حمایت‌های ما از حوزه صنعت بر حسب اعتماد به فعالان در این حوزه انجام می‌شود، اما اقدامات حمایتی نیازمند نگاه جمعی است.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: صنعتگران در مقیاس نگاه تخصصی، به این نتیجه رسیده‌اند که دستگاه قضایی چه به‌صورت مستقیم و چه مستقل می‌تواند در امر تولید، صنعت و سرمایه گذاری اثرگذار باشد اما این باور باید در تمام دستگاه‌های مرتبط ایجاد شود.

وی در مورد اعطاء فرصت به صنایع بحران زده افزود: در نظام توزیع فرصت برای کارخانه یا کارگاهی که راه برگشتی نداشته و دچار بحران شده، دلیلی برای اعطای فرصت باقی نمی‌ماند بدین معنا که تزریق وجوه اعتباری و بودجه به این واحدها صحیح نیست.

انصاری به لزوم حمایت دستگاه قضایی از بخش‌های صنعت، کشاورزی، بازرگانی اشاره و تصریح کرد: به‌دنبال آن هستیم حوزه کاری دادگستری استان در این بخش‌ها را از باب حمایت گسترش دهیم، بنابراین خود را مکلف می‌دانیم چه در عرصه سیاستی و چه عملی هرجا که این حوزه‌های مهم نیازمند حمایت و مساعدت بودند از مساعدت دریغ نکنیم.

وی در ارتباط با تعامل مناسب دستگاه‌های مرتبط با بخش صنعت گفت: برای رفع مشکلات نشست‌ها با دو ضلع دستگاه قضا و صنعتگران کافی نیست بلکه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط نیز باید حضور داشته باشند تا تعامل مناسبی برای رفع مسایل موجود ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز