مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

مهارت ابزاری برای ایجاد اشتغال پایدار به‌شمار می‌رود

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۸۷۴
مهارت ابزاری برای ایجاد اشتغال پایدار به‌شمار می‌رود
علی ایمانی گفت: داشتن مهارت‌های لازم در یک حرفه برای افراد جویای کار مهم است و ابزاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی ایمانی در ششمین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: باید در راستای مهارت آموزی به قشرهای مختلف و جویا کار با تلاش و همت بیشتری کار کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم با گسترش آموزش های فنی وحرفه‌ای به مهارت آموزی افراد جامعه توجه زیادی شده است، خاطرنشان کرد: داشتن مهارت کافی و لازم در حوزه‌های مختلف می‌تواند بستر لازم برای اشتغالزایی و کارآفرینی را فراهم سازد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، به کسب چهار نشان طلا و کسب دیپلم افتخار در چند رشته از سوی تیم قزوین در مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و گفت: کسب این عناوین افتخار آمیز بیانگر استعداد و توانمندی خوب جوانان استان در بخش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است.

ایمانی، با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت که باید از سوی اداره کل بیمه سلامت (خدمات درمانی سابق) انجام شود، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری از خدمت به مردم این دیار در حوزه سلامت ارایه خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های عضو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: باید با هماهنگی‌های لازم برای اجرای بی نقص و خوب بیمه سلامت و ایجاد بستر الکترونیکی مناسب در مراکز پزشکی و خدمات رسان استان مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز