در بانک مهر اقتصاد؛

امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های شبکه شتاب

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های شبکه شتاب
امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های بانک مهر اقتصاد از درگاه بانک ملت فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد تقی نوروزی، مدیر کل شعب استان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارایه خدمات بانکی با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و کارت‌های الکترونیکی به یکی از مهم‌ترین رویکردهای بانک و موسسات مالی و اعتباری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد نیز حرکت پرشتابی را برای ارایه هر چه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی آغاز و اقدامات گسترده‌ای را نیز برای توسعه خدمات الکترونیک در راستای رفع نیاز‌های کنونی و آتی مشتریان انجام داده است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین افزود: در راستای ارایه خدمات نوین بانکی و به منظور ارج نهادن و پاسخگویی به نیاز مشتریان، تا قبل از تبدیل نهایی موسسه به بانک و پیوستن به شبکه شتاب انتقال اینترنتی وجه از حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های بانک مهر اقتصاد از طریق وب سایت بانک امکان پذیر شد.

نوروزی گفت: این روش موجب افزایش امنیت در عملیات انتقال وجه، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و کاهش ترافیک تراکنش‏های مالی شعب می‌شود که پس از طرح‏های پرداخت الکترونیکی اقساط از طریق ATM، اینترنت بانک، کارت‌های عضو شتاب و سایر خدمات بانکداری الکترونیک بانک مهر اقتصاد راه اندازی شده است.

نظر شما