معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان:

باید بر موسسات ارایه خدمات ازدواج آسان نظارت شود

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۸۹۶
باید بر موسسات ارایه خدمات ازدواج آسان نظارت شود
سعید خورشیدی گفت: باید بر موسسات ارایه خدمات ازدواج آسان نظارت و حیطه کاری آن‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید خورشیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، در جلسه ساماندهی مراکز ازدواج آسان قزوین که با حضورمحمد قاریان‌پور، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قزوین و کارشناسان این حوزه، در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، گفت: بحث ساماندهی خدمات مشاوره ازدواج در دو بخش خدمات مشاوره ازدواج و همچنین مشاوره درمانی افراد است که بخش اول جز وظایف سازمان جوانان و بخش بعدی نیز مربوط به سازمان بهزیستی، جهت اخذ مجوز و نظارت است.

خورشیدی ادامه داد: در حال حاضر نهادهایی در استان قزوین فعال‌اند که به بحث ازدواج آسان می‌پردازند که بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد مردم از تعدادی از این شرکت‌ها شاکی هستند.

وی تشریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم موسساتی قارچ‌گونه رشد کرده‌، در خیابان‌های شهر قزوین شعباتی دایر کرده‌اند و با ارایه مجوز از سازمان ثبت شرکت‌ها به هرگونه اقدامی نظیر خدماتی و مشاوره دست می‌زنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان ادامه داد: صدور مجوز متعدد و عدم کنترل صحیح بر این شرکت‌ها باعث نارضایتی و مراجعات مکرر مردم به اداره کل ورزش و جوانان شده است.

خورشیدی افزود: قیمت‌های متناقض و ارایه خدمات مشاوره‌ای که در سطح تخصصی است، از جمله آفت‌های این مراکز است و باید ساز و‌ کاری مناسب در این زمینه ایجاد شود.

در ادامه این جلسه محمد قاریان‌پور، معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان قزوین با بیان دلایلی از کارشناسان حاضر در جلسه خواست تا برای رفع این معضل همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی این امر داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز