در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر؛

برنامه‌های دهه فجر اداره كل ورزش و جوانان قزوین تشریح شد

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۹۰۷
برنامه‌های دهه فجر اداره كل ورزش و جوانان قزوین تشریح شد
معاونت امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین، برنامه‌های این اداره كل برای ایام دهه فجر را تشریح كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید خورشیدی معاونت امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر كه با حضور طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، حجت الاسلام قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، مدیران استانی و مسوولان کمیته‌های 22 گانه این ستاد در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، برنامه‌های اداره كل ورزش و جوانان قزوین برای ایام الله دهه فجر را تشریح كرد.

وی در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر از برگزاری برنامه‌های مختلف در این دهه خبر داد و اظهار داشت: اداره كل ورزش و جوانان جلساتی را برای انجام هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار كرده است كه مصوبات آن به صورت كتبی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ارایه خواهد شد.

خورشیدی به برگزاری جشنواره‌ اتفاق اشاره كرد و افزود: جشنواره "اتفاق" با هدف تجلیل از جوانان فعال در حوزه مشاركت‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: جشنواره فراغت هم با هدف تجلیل از نهادهایی كه در امر اوقات فراغت فعال هستند در مرحله داوری است و اختتامیه آن در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

معاونت امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان قزوین، گفت: برای آشنایی جوانان با دستاوردهای نظام،اردوهایی را در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی كرده‌ایم كه مهم‌ترین آن‌ها بازدید از سد كرخه و نیروگاه آب سنگین اراک است.

وی افزود: در این اردوها جوانان به صورت عینی با دستاوردهای نظام آشنا خواهند شد.

خورشیدی به برگزاری جشن بزرگ طلیعه فجر، برگزاری جشنواره ورزشی جوانان و سازمان‌های مردم نهاد و همچنین برگزاری نشست‌های گفت‎وگو محور در جهت بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های اداره كل ورزش و جوانان اشاره كرد.

وی خاطر نشان كرد: همایش پیاده روی سراسری به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد و علاوه بر آن، به هیأت‌های ورزشی نیز ابلاغ شده است كه مسابقات مختلف را برای دهه فجر برنامه‌ریزی كنند.

وی به برنامه‌های دیگر این اداره كل اشاره كرد و افزود: محفل انس با قرآن، غبار روبی مزار شهدا توسط ورزشكاران و شركت ورزشكاران به طور دسته جمعی در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره كل برای ایام الله دهه فجر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز