دبیر هیات کشتی استان قزوین؛

هیات کشتی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور شرکت می‌کند

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱
هیات کشتی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور شرکت می‌کند
فرشاد محمدحسینی گفت: پس از برگزاری مسابقات دورن اردویی، کشتی‌گیران برتر استان برای شرکت در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در قالب دو تیم الف و ب شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرشاد محمدحسینی دبیر هیات کشتی استان قزوین افزود: با توجه به میزبانی استان از رقابت‌های کشتی آزاد کشور، تیم کشتی قزوین با دو تیم، در اوزان 7 گانه در مسابقات جام شهید بابایی شرکت می‌کند.

وی گفت: تیم الف هیات کشتی قزوین با هدایت بیژن چنگیزی‌فر و عباس باباشاهوردی و در اوزان 55 کیلوگرم تا 120 کیلوگرم، با ترکیب حسین رحمانی، مسعود طاهرخانی، تیمور گنجعلیا، محمد رستمی، حسین مهدی عظیمی، سید ابوالحسن حسینی و اصغر لاغری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

دبیر هیات کشتی استان قزوین افزود: تیم ب آزادکاران قزوین در این مسابقات نیز با هدایت مرتضی اسماعیلی و حمید غیاثوند با ترکیب محمدرضا چمنی‌فر، امیرهادی پوربرزگر، جواد برزگر، محرم زینالی، فرشاد جباری، مصطفی رحمانی و عباس لاغری نیز به ترتیب در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

گفتنی است؛ رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور از پس فردا با عنوان یادواره شهید سرلشگر عباس بابایی به مدت 2 روز تا 25 اسفند ماه جاری در ورزشگاه شهید بابایی شهر قزوین برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز