با حضور ورزشکاران بسیجی استان؛

همایش نهضت روشنگری و بصیرتی برگزار شد

۱۳۹۲/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۹۱۳
همایش نهضت روشنگری و بصیرتی برگزار شد
همایش نهضت روشنگری و بصیرتی با حضور ورزشکاران بسیجی استان در سالن قائم شهرداری قزوین و با حضور مسئولین ورزش استان و سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در جمع ورزشکاران بسیجی استان، با اشاره به شب لیله القدر که انسان را هزار سال بیمه می‌کنداظهار داشت: پاسداشت یک روز انتخابات كشور را بیمه می‌کند و با توجه به ارزش زیاد انتخابات، می‌توان آنرا لیله القدر نظام اسلامی نامید.

محسن حق شناس افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبلور حماسه سیاسی انتخابات است و اصل انتخابات، حضور حداکثری است و نتایج انتخابات فرع آن است جایی که حرف از آینده مردم یک کشور است باید یک آینده‌نگری خوب صورت گیرد و کسی را انتخاب نمود که بتواند سرنوشت کشور را به سمت پیشرفت اسلام سوق داد وموجب افزایش تعالی انسانی شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان نیز در جمع بسیجیان ورزشکار استان گفت: رجب ماه بخشش گناهان است و دعا کردن در این ماه بسیار سفارش شده است ما خلق نشدیم که هدر رویم ما خلق شدیم که پیشرفت کنیم و با مدد و همیاری همدیگر می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم.

سردار آبنوش افزود : دعا کنیم برای خود، دیگران، نظام و رهبری انقلاب اسلامی که در این ایام دعا حتما مستجاب است .

آبنوش با بیان اینکه الان ما در چه وضعیتی هستیم ونقش ما چیست افزود: تک تک ما برای کشور تعیین کننده و اثر گذار هستیم یعنی جهت ما یا منفی است که مشخص است یا مثبت و یا خنثی است اگر منفی یا مثبت باشد که جهت آن کاملا مشخص است اولی از بین خواهد رفت و دومی متعالی خواهد شد ولی کسانی که خنثی هستند به دلیل سکوتشان و عدم همکاری وعدم ایفای نقش بموقع، آلت دست دشمن قرار می گیرند وبه وادی تباهی خواهند رفت و دود آتش آنان به چشم دیگران هم خواهد رفت .

وی افزود: مردم استان قزوین همواره با بصیرت در صحنه حضور می‌یافتند و باید در انتخاب شورای شهر و رئیس جمهور آینده در کشور با روشنفکری و بصیرت حضور گسترده داشته باشند.

وی با انتقاد از اینکه استان قزوین سرانه درآمدی در سال 91، کمتر از 200 میلیارد تومان بوده است افزود: سرانه در آمد شورای شهر قزوین 600 میلیارد تومان بوده که روزانه حداقل یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان بوده و شهر قزوین با وجود درآمدهای فوق باید تغییرات بشیتر و بهتری پیدا می‌کرد که برای انتخاب اعضاء شورای شهر مردم باید بصریت افزایی خود را بیشتر کنند و از انتخاب فرد و یا افراد خویشاوندی بپرهیزند و فرد اصلح را که برای رشد شهر قزوین مفید باشند را انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز