فرماندار شهرستان آوج:

كلیه دستگاه‌های اجرایی در جهت اشتغالزایی تلاش کنند

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۶۳۵
كلیه دستگاه‌های اجرایی در جهت اشتغالزایی تلاش کنند
فرماندار شهرستان آوج بر تلاش كلیه دستگاه‌های اجرایی در جهت اشتغالزایی تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیدعبداله موسوی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: باتوجه به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مسئولان باید باتمام توان و بارویکرد شتابان شرایط جذب سرمایه‌های داخلی وخارجی رابرای اشتغال زایی در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار آوج با اشاره به سهمیه تعهد اشتغال در شهرستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تلاش کنند در جهت اشتغالزایی جهش داشته باشند تا بتوانیم بطور اساسی مشکل اشتغال در شهرستان را برطرف کنیم.

وی ازعدم اعتبارات کافی و نیز عدم همکاری بانک‌ها در بحث پرداخت تسهیلات انتقاد کرد و گفت: این موضوع مشکلاتی را برای متقاضیان و هم دستگاه‌های متولی ایجاد نموده است که باید هرچه سریع تر پیگیری و برطرف شود.

وی تاکیدکرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند دراسرع وقت نسبت به ثبت پرونده‌های مشاغل خانگی در سامانه رصد اقدام نمایند.

موسوی با اذعان به مشکلات حوزه اشتغال گفت: مساله اشتغال و بحران بیکاری یکی از اولویت‌هایی است که نیازمند عزم ملی و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها،‌ راهکارها و تجربه‌های موفق توسعه‌ی اشتغال می‌باشد.

موسوی تصریح كرد:یکی از اقدامات توسعه‌ی اشتغال در دنیا،‌ توسعه‌ی کسب و کارهای کوچک و متوسط است که بستر مناسبی برای اشتغال کارآفرینان جوان و نوپا می‌باشد. 

این مقام مسئول افزود: مشاغل خانگی نیز یکی از اشکال کسب و کارهای کوچک می‌باشد که در کاهش نرخ بیکاری نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند.

نظر شما