مدیركل زندان‌های قزوین:

اجرای طرح تربیت قرآنی كاركنان در زندان‌های قزوین

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۶۳۰۸۲
اجرای طرح تربیت قرآنی كاركنان در زندان‌های قزوین
مدیركل زندان‌های قزوین از اجرای طرح تربیت قرآنی كاركنان در همه زندان‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی اداره كل زندان‌های استان قزوین؛ حمیدرضا فراست طلب در جلسه شورای اداری برآموزش، آگاه سازی وتقویت باورهای دینی كاركنان تأكیدكرد و گفت: برای اصلاح و تربیت مجرمین و قانون شكنان باید پرسنل صالح و تربیت یافته‌ای داشته باشیم.

وی اظهارداشت: كاردر زندان زمینه ایجاد آسیب‌های احتمالی را برای كاركنان بوجود می‌آورد كه برای پیشگیری از ابتلا به اینگونه تهدیدها باید مسیر رشد و تعالی منابع انسانی هموار گردد.

وی اشاعه و ترویج آموزه‌های قرآن کریم را فراهم‌سازنده زمینه رشد و بالندگی فکری و اخلاقی كاركنان دانست و اظهارداشت: با توجه به جایگاه زندان‌ها در امر اصلاح و بازپروری مددجویان، ترویج آموزه‌های دینی وآموزش قرآنی کارکنان این نهاد یک امر ضروری و بدیهی است.

فراست طلب بیان داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ضعف باورهای دینی و قرآنی مهمترین علت انحراف در افراد است و برای پیشگیری از آن و بمنظور ارتقاء منابع انسانی بعنوان مربیان تربیتی، دوره آموزش قرآن كریم در همه زندان‌ها برای كاركنان برگزار می‌شود.

مدیركل زندان‌های استان قزوین هدف اصلی از اجرای این برنامه را پایه‌گذاری فعالیت‌های اثربخش قرآنی، نهادینه‌سازی تربیت قرآنی و کاربردی نمودن آموزه‌های حیات‌بخش قرآن کریم در بین كاركنان ذكر كرد و افزود: انس بیشتر پرسنل با كلام الله مجید زمینه ساز اثر گذاری مثبت در بین مددجویان است و آنها را به سوی تغییر نگرش ورفتار هدایت می‌سازد.

وی عنوان كرد: محتوای دوره آموزش قرآنی كاركنان شامل آموزش قرائت، روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترتیل ومفاهیم بوده و باهمكاری امور مساجد وسازمان اوقاف و امور خیریه استان در همه زندان‌ها و ادارات تابعه برگزار می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز