توسط سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل برگزار كننده سومین دوره توانمندسازی سمن‌ها در قزوین

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۳۷۱
تجلیل از عوامل برگزار كننده سومین دوره توانمندسازی سمن‌ها در قزوین
عوامل برگزار كننده سومین دوره توانمند سازی سمن‌ها در قزوین توسط سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ طی مراسمی با حضور ارسلان حسینی سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین، از معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان و عوامل اجرایی سومین دوره توانمندسازی سمن‌ها كه با حضور 10 استان كشور برگزار شد تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم ارسلان حسینی سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین، ضمن تقدیر و تشكر  از برگزار كنندگان دوره توانمندسازی سمن‌های جوان اظهار كرد: در این دوره توانمندسازی سمن‌ها عوامل اجرایی با همه توان خود وارد شدند و نقش‌آفرینی کردند كه این همایش به صورت باشكوه و در خور نام استان قزوین برگزار شد. 

وی افزود: با توجه به تعهد، تلاش و  رسالت همه عوامل اجرایی شاهد کوچک‌ترین مسأله و مشکلی نبودیم و تمام برنامه‌ها دقیق و منظم برگزار شد.

در پایان این مراسم سعید خورشیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان گزارشی از مراحل و عملكرد معاونت فرهنگی و امور جوانان در برگزاری سومین دوره توانمندسازی دبیران سمن‌ها ارائه كرد. 

گفتنی است؛ سومین دوره توانمند سازی عمومی منطقه‌ای سمن‌های جوانان کشور با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و دبیران سمن‌های جوان 10 استان كشور  در قزوین برگزار شد.

نظر شما