معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

جشنواره هفت سین و سبزه‌های نوروزی برگزار می‌شود

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳:۴۶
کد خبر: ۱۷۳۳۵۸
جشنواره هفت سین و سبزه‌های نوروزی برگزار می‌شود
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین جشنواره هفت سین و سفره‌های نوروزی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صادق آریان معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: نخستین جشنواره هفت سین و سبزه‌های نوروزی همزمان با 27 و 28 اسفند ماه با هدف ایجاد روحیه شور و نشاط در بین شهروندان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.
 
آریان افزود: در این جشنواره که شرایط برای شرکت شهروندان در مقاطع مختلف سنی فراهم شده، علاوه بر اینکه سنت های پسندیده قدیمی و ایرانی احیاء می‌شود، شرایط برای نشاط و شادابی شهروندان فراهم شده است.

وی یا بیان اینکه مکان‌های مختلفی برای ثبت نام از متقاضیان شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است، ادامه داد: معاونت هنری سازمان فرهنگی واقع در ضلع شمالی بوستان هشت بهشت، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س)، طبقه اول، خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه در خیابان سپه، کوچه محمدیه، خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب، بالاتر از چهار راه راهنمایی رانندگی آماده ثبت نام علاقه مندان هستند.

آریان ادامه داد: خانه فرهنگ پردیس واقع در خیابان نوروزیان، کوچه حکمت 62 و کتابخانه اندیشه واقع در انتهای خیابان نوروزیان، روبروی مجتمع چهارصد دستگاه را نیز باید به مراکز ثبت نام افزود.

به گفته آریان شیرینی سنتی شهدینه و شرکت آریانا با سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز