مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

یک قزوینی کارگر نمونه کشور شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۸۵۲۰۱
یک قزوینی کارگر نمونه کشور شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: همزمان با 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر یک قزوینی به عنوان کارگر نمونه کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود بابایی دراین باره افزود: محمد امینی شاغل در کارخانه نیرومحرکه قزوین به خاطر ابتکار و خلاقیت در کار به عنوان یکی از کارگران نمونه کشور معرفی شد.

وی اظهار کرد: از این کارگر مبتکر در بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌‌های کار و واحدهای نمونه کشوری تجلیل شد.

این مسوول یادآور شد: کارخانه نفیس نخ نیز به عنوان واحد نمونه تولیدی استان به بخش کشوری جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه راه پیدا کرده بود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: اشتغالزایی و کارآفرینی، افزایش بهره‌وری، دریافت گواهینامه‌های تضمین کیفیت و زیست محیطی، برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از جمله شاخص‌های انتخاب واحدهای تولیدی نمونه است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره امتنان با هدف شناسایی، حمایت و قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید و اقدامات خلاقانه در این حوزه همه ساله از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

732 طرح در جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان قزوین که سال پیش برگزار شد، حضور داشتند.

از میان طرح‌های برگزیده مرحله استانی این جشنواره، کارگر و واحد نمونه یاد شده انتخاب و به مرحله کشوری راه یافته بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز