رئیس کل دادگستری استان قزوین:

میزان خطا و اشتباه کارشناسان باید کاهش یابد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۸۵۹۲۹
میزان خطا و اشتباه کارشناسان باید کاهش یابد
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز مبانی نظر کارشناسان در بسیاری از موارد مبنای رأی قاضی است در نتیجه باید میزان انحراف، خطا و اشتباه را کاهش دهیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جمال انصاری در جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین بیان داشت: لازم است از زحمات اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین طی دوره گذشته تقدیر و تشکر داشته باشیم و به اعضای هیئت مدیره جدید نیز تبریک بگوئیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: اعضای قبلی و جدید به وظایف خود آشنا هستند و نیازی به بیان مجدد آن نیست، سیاست دستگاه قضای در مواجه با تشکل های این چنین همواره بر اجرای قانون و عدم درخواست بوده است، در دوره اول کارهای خوبی انجام شد و هیئت مدیره اول راه را برای فعالیت دوره دوم هموار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شاید تلاش برای ارتقای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین امری دشوار باشد ولی قطع یقین امری میسور است اما به شرط آنکه صحت امور و بهبود امور را بیش از گذشته در برنامه هایمان داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در مجموعه شما این رفتارهای جمعی است که کار را جلو می‌برد از این رو حتی تفرقی دو وجهی نمی‌گذارد کارها جلو برود حال اگر می‌خواهیم پله های ترقی را طی کنیم باید روش‌های صحیح را جستجو و اجرا کنیم.

وی اعلام کرد: در همین راستا باید رفتارهای سازمانی ما منطبق با چارچوب‌ها و اخلاق مدارانه باشد، مجموعه حاضر مجموعه‌ای توانمند است بنابراین می‌تواند ظرفیت‌ها‌ی جدید را فعال کند.

انصاری تصریح کرد: امروز مبانی نظر کارشناسان در بسیاری از موارد مبنای رأی قاضی است در نتیجه باید میزان انحراف، خطا و اشتباه را کاهش دهیم تا در روند دستگاه قضایی به احقاق حق بیش از پیش کمک کنیم.

در ادامه عضو هیئت مدیره جدید کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین اظهارداشت: لازم است از تلاش های هیئت مدیره قبلی تشکر کنیم و امیدواریم هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین در دوره دوم فعالیت خویش بتواند گام‌های موثری را بردارد.

فضلعلی رحیمی آتانی ادامه داد: هدف ما گسترش فعالیت‌هاست از این رو نیاز است پس از این فعالیت‌های این مجموعه گسترش یابد البته ما آمده‌ایم تا تلاش کنیم و یکی از اقدامات در گام نخست تغییر مکان هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین به مکانی بزرگتر است تا پاسخگویی به ارباب رجوع در شأن آنها انجام شود.

وی یادآورشد: راه اندای سایت، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و برپایی سمینارها از دیگر برنامه‌های هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز