مسئول سازمان بسیج اساتید قزوین:

امروز اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۹۰۲۴
امروز اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین گفت: امروز اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ علی نبئی در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور شهر بویین زهرا که با حضور جمعی از مسئولین سپاه، بسیج و مسئولین دانشگاه پیام نور برگزار شد، اساتید بسیجی را فرماندهان جنگ نرم دانست.

نبئی شرط پیروزی در همه نبردها را خالص بودن برای خداوند متعال دانست و گفت: رزمندگان اسلام بدون نیرو و امکانات کافی در برابر دشمن تا به دندان مسلح بعثی 8 سال جنگیدند و تنها عاملی که پیروزی کشور ایران را رقم زد همین اخلاص رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه جنگ حق و باطل تمام ناشدنی است افزود: در طول تاریخ همیشه جنگ میان حق و باطل جریان داشته و فقط ماهیت آن است که بنا به مقتضیات زمان تغییر می‌کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین ادامه داد: جنگ امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی تمام نشده است بلکه به شکل جدیدی به نام جنگ نرم درآمده است و امروز بهترین راه براندازی جمهوری اسلامی از نگاه غرب همین نبرد نرم است.

این مسئول، ابرقدرتی کشورها را داشتن امنیت، اقتصاد، علم و فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی از نظر علم و امنیت به حد مطلوبی رسیده است، اما از نظر اقتصادی و فرهنگی نیاز به کار مضاعف دارد.

نبئی تشکیل بسیج اساتید در دانشگاه‌ها را از عملیات‌های مهم در برابر جنگ نرم دشمن توصیف کرد و ابراز داشت: فرماندهان جنگ نرم امروز اساتید بسیجی هستند و شهید چمران الگوی مناسبی برای بسیج اساتید است.

وی اظهار داشت: ما امروز با افتخار می گوییم عضو هیچ باند و حزب و گروهی نیستیم و فقط دنباله رو خط امام و رهبری هستیم.

مسئول بسیج اساتید استان، اساتید بسیجی را به کار مضاعف در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن فراخواند و تصریح کرد: امروز هرکس باید به اندازه وسع خود تلاش کند و به فرموده قرآن از هیچ کس بیشتر از وسع او سوال نخواهد شد.

احیا امر به معروف از وظایف اصلی بسیج اساتید است

عبدالله گنجی در این مراسم با بیان اینکه تهاجم فرهنگی غرب در چند سال اخیر علیه ایران اسلامی شدت گرفته است، عنوان کرد: احیا امر به معروف از وظایف اصلی بسیج اساتید است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بویین زهرا در ادامه تصریح کرد: ما امروز در جامعه دچار برخی مشکلات فرهنگی هستیم و فلسفه نامگذاری فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب هم همین تهاجم فرهنگی است لذا موضوعات فرهنگی از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی اظهار داشت: شهدا رفتند که مسائل ارزشی و انقلابی باقی بماند و اگر ما امروز از مسائل ارزشی غافل شویم در قیامت مورد باز خواست قرار خواهیم گرفت لذا مسئولیت بسیج اساتید در این زمینه بسیار سنگین تر است.

این مسئول جدی گرفتن مسائل تربیتی را در کنار مسائل آموزشی از ضروریات دانشگاه‌ها دانست و افزود: مسائل آموزشی اگر در کنار مسائل تربیتی قرار نگیرد کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی احیا امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها و مراکز علمی را از وظایف اصلی اساتید بسیجی دانست و ابراز داشت: تشکیل بسیج اساتید باعث پویایی دانشگاه‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر قسمتی و هر ارگانی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد مشکلی در جامعه پدید نخواهد آمد و نیاز است بسیج اساتید به نحو مطلوبی وظایف خود را به انجام برساند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا با بیان اینکه ما امروز نباید در برابر کوچک‌ترین مانعی عقب نشینی کنیم عنوان کرد: اگر رزمندگان اسلام در برابر دشمن عقب نشینی می کردند امروزه شاهد دستاوردهای نظام و انقلاب نبودیم پس وظیفه ملت ایران و مسئولین ایستادگی در برابر مشکلات است.

گفتنی است در پایان این مراسم گنجی به عنوان مسئول دفتر بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور بویین زهرا معرفی شد.

نظر شما