استاندار قزوین:

با تکیه بر اشتراک‌ها، مشکلات مردم را مرتفع کنیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۶:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۹۲۰
با تکیه بر اشتراک‌ها، مشکلات مردم را مرتفع کنیم
تعامل و همکاری، همراهی و ارتباط با اقشار، شخصیت ها و جریانات داخل نظام رویکرد دولت تدبیر و امید است و تکیه بر اشتراکات، مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

 استاندار قزوین گفت: تعامل و همکاری، همراهی و ارتباط با اقشار، شخصیت ها و جریانات داخل نظام رویکرد دولت تدبیر و امید است و تکیه بر اشتراکات، مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قزوین مرتضی روزبه، استاندار قزوین که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین بود، عملکرد هفت ماهه استانداری قزوین را تشریح کرد: براساس این الگو با همه گروهها و شخصیت های موثر استان، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ارتباطات گسترده ای داشته ایم.

روزبه با اشاره به اینکه در این مدل مدیریتی، بدون تعامل راه بجایی نخواهیم برد، افزود: اختلاف نظرها محترم است ولی مردم از ما دعواهای بی ثمری را انتظار ندارند و لذا ما با تکیه بر اشتراکات، باید مسایل و مشکلات مردم را مرتفع سازیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: حل مسایل و مشکلات امروز استان در گرو همدلی، همفکری و اتحاد مسوولان است و باید با این شیوه مسایل استان را حل کنیم. امروز باید بحث های تنش آفرین کنار برود و کار و تلاش برای مردم، جایگزین بگومگوهای سیاسی شود.

روزبه با اشاره به جلسات هم اندیشی و تعامل با صاحب نظران ادامه داد: در هفت ماه گذشته سه جلسه با احزاب و تشکل های سیاسی مختلف برگزار کردیم و جان کلام ما به همه آنها این بوده که باید یاد بگیریم با سلایق مختلف زیر یک سقف برای حل مسایل استان گام برداریم و تحمل پذیری را افزایش بدهیم.

روزبه در ادامه به اقدامات هفت ماهه گذشته استانداری قزوین اشاره کرد و گفت: شناسایی مسایل و مشکلات استان گام اول دراین مدت هفت ماه بود ه ودر ادامه مطالعات در خصوص رفع آنها انجام شده است و ما مسوول رسیدگی به این مسایل هستیم.

وی یکی از مسایل مهم استان را بحران آب عنوان کرد و افزود: امروز این موضوع از حد هشدار گذشته و به بحران تبدیل شده است که باید برای گذر از این بحران همکاری بین مردم و مسوولان صورت گیرد و یک فرهنگ خوب مصرف کردن را برای خود تعریف کنیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: چرا ما باید در استان خود شش هزار حلقه چاه غیرمجاز داشته باشیم ؟ چرا باید سفره های زیر زمینی را تخریب کنیم؟ این سفره های زیر زمینی که میراث آیندگان است به راحتی قابل ترمیم نیست.

روزبه با اشاره به اجرای طرح جامع سلامت توسط دولت یازدهم ادامه داد: با اجرای این طرح مراجعه به بیمارستانهای دولتی 15 درصد افزایش یافته است چرا که با توجه به این طرح همه خدمات بیمار در بیمارستانها انجام می شود.

روزبه اعتیاد را یکی از مسایل دیگر استان دانست که در این بین باید خانواده ها حساس شوند و بیشتر مراقب جوانان خود باشند و در رفع معضل اعتیاد تمامی دستگاه های اجرایی استان عزم خود را جزم کرده اند تا جلوی این پدیده شوم را بگیرند.

نظر شما