مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معارفه شد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۳:۵۹
کد خبر: ۲۰۶۵۲۳
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معارفه شد
در مراسمی موسی احمدی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارساد اسلامی استان قزوین معارفه شد و از زحمات شفیعی‌ها مدیرکل سابق تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ مراسم معارفه دکتر موسی احمدی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و تودیع شفیعی‌ها مدیرکل سابق با حضور نوش‌آبادی معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران کل و اهالی فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمدی در سخنانی به جایگاه رفیع فرهنگ در جامعه اسلامی و ایرانی اشاره کرد و گفت: استان قزوین با توجه به شخصیت‌های بزرگ  فرهنگی و تاریخی باید جایگاه بسیار رفیعی داشته باشد و امیدوارم با کمک اهالی فرهنگ نسبت به رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید دست پیدا کنیم.

احمدی در این مراسم رئوس برنامه‌های خود را برای تصدی مدیرکل حکمی ارشاد استان را اعلام کرد و گفت: اشاره و ترویج ارزش‌های دینی و ملی و روحیه ابتکار و پژوهش و تدوین سیمای فرهنگی استان و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله برنامه‌هایم خواهد بود و در این راستا با همه جریانات و سلایق داخل نظام مشورت ، همفکری و تعامل خواهیم کرد.

شفیعی‌ها مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم در سخنانی به اهداف و نتایج دوران 9ساله مدیرکلی‌اش پرداخت و گفت: در تمام این سالها سعی کردم فضای مطبوعی در فرهنگ استان ایجاد کنم و در این مدت تلاش این بود که با صاحب نظران بدون گرایش سیاسی‌شان مشورت داشته باشیم و این توفیقات با تعامل و همدلی بدست آمده است.

شفیعی‌ها در پایان از حمایت‌های آیت اله باریک بین و نمایندگان استان، روزبه استاندار قزوین و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکر کرد.

در پایان این مراسم حکم مدیرکلی موسی احمدی توسط نوش‌آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اعطاء شد و از زحمات شفیعی‌ها تقدیر به عمل آمد.

نظر شما