حجت الاسلام حسینی:

اگر موشکی به سوی اسرائیل پرتاب می شود با کمک ایران است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۵:۰۸
کد خبر: ۲۰۶۵۸۳
اگر موشکی به سوی اسرائیل پرتاب می شود با کمک ایران است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جنایت اسرائیل در منطقه در حدی است که می گوییم اگر موشکی به سوی اسرائیل پرتاپ می شود با کمک ایران است

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین ؛حجت‌الاسلام مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپمایان روز جهانی قدس قزوین در مسجدالنبی اظهارداشت:

امروز جنایت اسرائیل در منطقه در حدی است که ما آشکارا حمایت خود را اعلام می‌کنیم و با جرات می‌گویم اگر موشکی به سوی اسرائیل پرتاب می شود با کمک ایران است تا این غده سرطانی از منطقه حذف شود.

حسینی ادامه داد  آنچه امروز در فلسطین و غزه رخ می دهد موضوعی صرفا دینی و مذهبی نیست و فارغ از مسلمانی افراد شاهد جنایت و کشتار انسانهایی هستیم که بنده خدا هستند و هر انسانی باید نسبت به آن عکس العمل نشان دهد.

حسینی در ادامه به دلیل تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها با همکاری آمریکا می خواستند موضوع قدس را عربی و ناسیونالیستی کنند و بگویند عرب‌ها تصمیم گیرند و قدس ربطی به مسلمانان ندارد اما با تدبیر امام قدس موضوعی مربوط به کشورهای اسلامی شد و امروز در 80کشور راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود. 

نماینده قزوین در ادامه به جایگاه فلسطین و قدس در بین جهان اسلام اشاره کردو افزود: قدس متعلق به اسلام است لذا عربهای وابسته به غرب عصبانی هستند و به همین دلیل فتوای داعش این بود که کسی حق ندارد در راهپیمایی روز قدس شرکت کند در غیر این صورت مجرم است ومحاکمه می شود.

حسینی اظهارداشت: با راه اندازی داعش و حضور آنها در عراق و سوریه این کشورها را مشغول خود کردند و در ایام جام جهانی هم اذهان را متوجه فوتبال کرده و جنایات جدید خود را آغاز کردند تا فلسطین نتواند مقاومت کند و اسرائیل احساس کرد فرصت خوبی است و در چند روز می تواند به اهداف خود برسد اما نتیجه نگرفت.

وی افزود: در این جنگ بیش از 800 نفر کشته شده اند که 75 درصد آن مردم عادی هستند و چهار هزار مجروح نیز مردم عادی هستند و در این تهاجم از فرماندهان حماس حتی یک نفر کشته نشده و طراحی آمریکا برای ایجاد گنبد آهنین و زدن موشک ها درآسمان اسرائیل جواب نداده و رادارهای اسرائیل هم جواب نداده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کانالهایی که حماس در  فلسطین و غزه ایجاد کرده اسرائیل را غافلگیر کرده و شرایط حماس امروز بسیار عالی است و دشمنان را نگران کرده است.

حسینی تصریح کرد: هر چند امروز به لطف قدرت نیروهای نظامی و انتظامی تمامی منطقه زیر پوشش راداری سپاه کشور است اما باید هوشیار باشیم زیرا داعش در 25 کیلومتری مرزهای ایران است و اگر کوچکترین ناامنی در کشور ایجاد شود سوء استفاده می کنند لذا اگر مجلس حساس است نگاه سیاسی ندارد.

در ادامه این مراسم نمازجمعه این هفته قزوین با شکوه تر از همیشه اقامه شد . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز