امام جمعه موقت قزوین:

باید قدردان فداکاری شهدا باشیم

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۱:۱۱
کد خبر: ۲۳۰۲۳۱
باید قدردان فداکاری شهدا باشیم
باریک بین گفت: همه ما وظیفه داریم که قدردان این نظام اسلامی و فداکاری شهدا باشیم و از ارزش‌ها حفاظت کنیم.

امام جمعه موقت قزوین به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهیدان قربانعلی کوچک تبار، شهید صیاد باقری و همچنین جانباز محد بیگی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین، در این دیدار حجت الاسلام محمد حسن باریک بین به فداکاری شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: همه ما وظیفه داریم که قدردان این نظام اسلامی واین فداکاری شهدای ارزشمند باشیم و از ارزش ها حفاظت کنیم.

امام جمعه موقت قزوین به فداکاری همسران شهدا در تربیت فرزندان هم بیان داشت: شما همسران شهدا که وظیفه سنگین و خطیری در تربیت فرزندان داشته که خوشبختانه از این امر نیز در تمام جهات موفق بوده اید که جای قدردانی است.

نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این دیدار گفت: نباید اجازه دهیم که دستاوردهایی را که شهدا برای آنان زحمت کشیده‌اند و خون خود را نثار کرده اند تباه شود.

این مسئول ادامه داد: باید این ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و همچنین جانبازان را به نسل نوجوان و جوان ترویج دهیم.
 
نصیری خاطرنشان کرد: رشد همه جانبه این نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان است و باید قدردان آن باشیم.

شهید صیاد باقری در عملیات والفجر 8 و در عملیات فاو بر اثر اصابت ترکش به بدن به شهادت رسید و همچنین شهید قربانعلی کوچک تبار نیز در تاریخ در تپه شیخ محمد بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز