مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب به صورت ملموس برای دانش آموزان بیان شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۵۳۳۵۲
در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب به صورت ملموس برای دانش آموزان بیان شود
قاسمی: دهه فجر بدون مشارکت دانش آموزان با کیفیت و تأثیرگذار نخواهد بود و در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب به صورت ملموس برای دانش آموزان بیان شود.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش گفت: از زحمات و تلاش های همکاران تشکر و قدردانی می‌کنم که با وجود همه مشکلات، با صبر و حوصله تلاش بی وقفه دارند و این گونه است که مشکلات بزرگ انسانهای بزرگ نیز می خواهد.

وی با طرح این که "چرا در تربیت بچه ها و دانش آموزان توفیق لازم را نداریم" افزود: نگاه اداره کل و مسئولان در مسائل تربیتی و دینی چیست؟ آیا نگاه فقط معطوف به امکانات و مسائل مالی و فضا و ... است یا نگاه تربیتی و اخلاقی و آسیب شناسی نیز وجود دارد؟، اعتقاد من این است نقشه راه تربیتی در کلام حضرت علی(ع) است که می فرماید:کسی که می خواهد نفس دیگران را تربیت نماید ابتدا باید خود و نفس خود را تربیت کند .

این مقام مسوول اضافه کرد: تراکم برنامه ها، نوشتن و برنامه ریزی آن جزء فرعیات است، معلم پرورشی مانند نور و شمعی است که در مدرسه می درخشد، ابزار و امکانات و مسائل مالی فقط کار او را تسریع می دهد اما اصل کار نیستند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: اگر کسی قرار است کار تربیتی انجام دهد اول می بایست خود او مصداق ادب و تربیت باشد تا دانش آموز از او الگو گرفته و سخن مربی روی او تاثیرگذار باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز