مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

هشتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۳:۵۰
کد خبر: ۲۵۷۲۰۲
هشتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری برگزار می‌شود
نیک فطرت شیوایی: هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از تاریخ 7 لغایت 11 بهمن ماه و با حضور بیش از 40 مشاركت كننده در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ هادی نیک فطرت شیوایی مدیر عامل شركت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از تاریخ  7 لغایت 11 بهمن ماه در فضایی به مساحت 3600 متر مربع با حضور بیش از 40 مشاركت كننده به مدت پنج روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می گردد .

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگی‌های لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان‌های تهران، البرز، قم، آذربایجان شرقی، همدان، قزوین و اصفهان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌  از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است .

مهندس نیک فطرت در پایان یادآور شد: هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود .

نظر شما