رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با برنا:

ایران باید به عنوان الگوی توسعه عدالت اقتصادی در سال ۹۰ معرفی شود

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۹۶
ایران باید به عنوان الگوی توسعه عدالت اقتصادی در سال ۹۰ معرفی شود
محمدرضا صفری گفت: با توجه به اینكه کشور در دهه چهارم پیشرفت عدالت و توسعه اقتصادی قرار دارد سال جهاد اقتصادی فرصتی برای ارتقا فعالیت‌های اقتصادی برای پیشرفت کشور است.

رییس سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار برنا در قزوین با اشاره به نام گذاری سال 90 به جهاد اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب و با بیان اینكه توسعه فعالیت‌های اقتصادی باید در کنار توسعه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد، افزود: در شرایط کنونی و تحولات اقتصادی صورت گرفته در سطح جهان، ایران باید به عنوان الگوی توسعه عدالت اقتصادی برای جهانیان در سال 90 معرفی شود.

صفری با اشاره به اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها بیان کرد: با موفقیت اجرای این طرح و به کارگیری برنامه ها و سیاست گذاری های درست در سال 89 می توان علت نام گذاری سال 90 به جهاد اقتصادی را احساس کرد.

این مقام مسوول با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینكه "باید توسعه اقتصادی تقویت شود" گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه چشم انداز 20 ساله و توسعه عدالت و پیشرفت اقتصادی در كشور نیاز به این جهش اقتصادی داریم و در این زمینه همه توده های مختلف مردم و کسانی که در عرصه اقتصادی فعالیت می کنند باید بیش از پیش تلاش کنند تا به اهداف و آرمان های تعریف شده دست پیدا كنیم.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نیز یکی از ارکان مهم توسعه کشور است، افزود: از آن جایی که جهاد کشاورزی را امام راحل(ره) پایه گذاری کرده است این نهاد وظیفه به مراتب سنگین تری را بر عهده دارد. سازمان جهاد کشاورزی نیز برای توسعه و پیشرفت کشور در راستای تحقق اهداف، اقدامات و برنامه های موثرتری را انجام خواهد داد.

صفری در ادامه با تصریح اینكه یکی از وظایف جهاد کشاورزی توسعه کشاورزی است و باید کشاورزی را در سطح کشور توسعه دهیم، بیان کرد: برای رشد و شکوفایی کشور و بسط عدالت و بهتر شدن امکانات رفاهی و زندگی مردم باید از پتانسیل های فراوانی که در منابع انسانی و طبیعی کشور وجود دارد به درستی استفاده شود.

رییس جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه جهاد در کار ویژگی ها و خدمات ارزنده ای دارد، مطرح کرد: در صورت اجرایی کردن جهاد در عرصه های مختلف از جمله خدمت رسانی کردن به روستاها و توسعه آب، برق و بهداشت روستاها می توانیم به اهداف پیشرفت در جهاد کشاورزی برسیم.

صفری بیان کرد: وظیفه مردم و مسوولان در حرکت جهادی مشخص است و باید در همه فعالیت ها رفتار جهادی گونه داشته باشیم و همان گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس با رفتار جهادی در برابر دشمنان ایستادیم امسال نیز در همه عرصه ها و فعالیت های مربوطه باید به صورت جهادی فعالیت و کوشش کنیم تا اهداف جهاد اقتصادی را محقق سازیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، ریاست جمهوری و سایر مسوولان مبنی بر اینکه "توسعه در بخش کشاورزی باید پرشتاب باشد"، گفت: امسال با نام گذاری جهاد اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی باید برای توسعه کشاورزی به صورت جهادی عمل کند و  برای توسعه اهداف مربوطه، برنامه و راهکارهای خود را به صورت جهشی و جهادی در بخش کشاورزی عملی كند.

صفری در پایان یادآور شد: داشتن اخلاص در کارها، توکل به خدا و سعی و تلاش فراوان در انجام امور از عوامل موثر در احیای اهداف سال جهاد اقتصادی است و تشکل ها و سازمان ها نیز با حرکت هایی مبنی بر برنامه ریزی، سیاست گذاری و حرکت های جهادی گونه می توانند در احیای اهداف جهاد اقتصادی اقدامات موثری انجام دهند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز